با حضور دکتر محسن رضایی در کرمانشاه
کد خبر: ۳۶۲۶|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
سومین قرارگاه ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور در کرمانشاه با هدف ساماندهی کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین به آسیب دیدگان در کرمانشاه افتتاح شد.
سومین قرارگاه ستاد توانمندسازی محرومين کشور افتتاح شددبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم افتتاح سومین قرارگاه ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور گفت: ستاد جهاد توانمندسازی با هدف هدایت کمک های مردمی و خیریه ها تشکیل شده که ان شا الله با نظم و ساماندهی بهتری کمک ها را به دست مردم برساند. مشکلی که اکنون در منطقه احساس می شود توزیع نادرست و عدم هدایت کمک های مردم به صورتی  است که به نیازمندان برسد.

دکتر محسن رضایی روند امدادرسانی به زلزله زدگان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نهادها همه برای یاری زلزله زدگان زحمت می کشند، در عين حال مشکلات بزرگی داریم؛ چرا كه عمق فاجعه زیاد است.  از یک طرف کارهای زیادی صورت گرفته و از سوی دیگر مشکلات بسيار جدی است. 

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با همچنين اشاره به بازديد خود از مناطق آسیب دیده، به تصميمات گرفته شده با همفكري مسئولان و فرماندهان سپاه و ارتش  اشاره و كمك هايي را كه با هماهنگي آنها به آسيب ديدگان صورت گرفته است، برشمرد.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
0
هنوز برف و باران نیومده شبها هوا خیلی سرده نمیشه زن و بچه و افراد سالخورده رو توی چادر نگه داشت اگرامکانش هست منتقلشون کنید به اماکن مسقف مثل سالنی حسینه ای جایی..یا داخل ساختمان های که اسیب ندیدن....