کد خبر: ۳۶۳۳|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور بیانیه ای، پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، در بیانیه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، آمده است: این پايان پیروزمندانه، خاتمه فتنه ای بزرگ درجهان اسلام بود که از یک طرف چهره منوروانسانی اسلام را به جهانیان تیره وتار نشان می داد و از سوی دیگر، با جنایات بی سابقه، زخم هايي بزرگ بر پيكر جهان اسلام وارد می آورد. 

متن بیانیه سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی بدین شرح است:


محضر مبارک رهبر عظيم الشأن انقلاب اسلامي و فرماندهی معظم کل قوا

باسلام و تحيت

پیروزی جبهه حق بر باطل و شکست داعش و تکفیری ها  را به محضر حضرتعالی تبريک عرض مي كنم و تلاش ها و مجاهدات فرمانده دلاور نيروي قدس و يادگار گرانقدر و پرافتخار دفاع مقدس، برادر ارجمندم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را صميمانه ارج نهاده، با درود به روح والامقام شهدای مدافع حرم، اين نصرت الهي را به همه سپاهیان، ارتشیان، بسیجیان، حشدالشعبي افتخار آفرين عراق، يكایک رزمندگان جبهه مقاومت به ويژه  دبير كل نستوه و سرافراز حزب الله لبنان، برادر مجاهد، سید حسن نصرالله شادباش مي گويم.

هرچند ممكن است عناصری پراکنده و ذلیل از داعش در نقاطي به اقداماتی مذبوحانه دست يازند،  ولی  عمر داعش به عنوان یک سازمان مستقر درنقطه ای ازبلاد اسلامی پایان یافت. این پايان پیروزمندانه،  خاتمه فتنه اي  بزرگ درجهان اسلام بود که از یک طرف چهره منور و انسانی اسلام را به جهانیان تیره و تار نشان می داد و از سوی دیگر، با جنایات بی سابقه، زخم هايي بزرگ بر پيكر جهان اسلام وارد می آورد. 

فرماندهی حکیمانه و مدبرانه حضرتعالی چه ازطریق قرارگاه صفین و چه مستقیماً از طريق برادر شجاع و دلير، سردار حاج قاسم سلیمانی، برگ زرین ديگري  در تاريخ نبردهای انقلابی  ما رقم زد. برخورد داهیانه حضرت آيت الله العظمي سیستانی دربسیج مردم عراق و صدور حکم تاریخی جهاد که یادآور مبارزات علمای عراق در استقلال اين كشور و غلبه براستعمار پیر انگليس بود، ديگر بار اوج هوشیاری و شجاعت مرجعیت اسلامی را به نمایش گذاشت.

اینجانب به عنوان سربازی از این جبهه بزرگ، ضمن تبریک مجدد به  محضر حضرتعالی، از خدای متعال، سلامتي، طول عمر و دوام توفیقات آن قائد عظيم الشأن را طلب می كنم.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عبدلعلی برازش لربختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
راستی بنویسید دو لر حاج.محسن رضایی وحاج قاسم سلیمانی .ازآب خاک ومقدسات ازشرصدام وداعش نجاد دادند..لرهابخصوص بختیاری بقیه آن رارهبرگفتند
سیف درخشنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
0
0
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سلام آقای دکتر رضایی عزیز و بزرگوار ،خدا قوت
امیدوارم که ان شاءالله همیشه ودرتمام کارهایتان با راحتی وسلامتی وبا قدرتمندی تمام به قله های موفقیت کامل برسید
وهمانطوری که پیش بینی کرده بودید با تلاش و از جان گذشتگی دلیر مردان خدایی
داعش از بین رفت
واین پیروزی را خدمت شما تبریک عرض میکنم
واحسنت وهزاران احسنت برشما
واحسنت و هزاران احسنت برشاگرد شما
واحسنت وهزاران احسنت بر شاگردان شاگرد شما
(آقای سردارسلیمانی )
و
شُکراًلِلّه،، شُکراًلِلّه،، شُکراًلِلّه
خدا حافظ.