کد خبر: ۳۶۳۶|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
همكاری ايران وروسيه نشان داد كه قدرت‌های بزرگ اگر قصد همکاری با ايران را داشته باشند، بايد اين تصميم را درسطحي برابر ومشترك وبا رعايت احترام ومنافع ملی ايران به موقع اجرا بگذارند.

به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

با پايان فتنه داعش در عراق و سوریه و پيروزی جبهه مقاومت كه با هدايت و فرماندهی حكيمانه رهبر انقلاب حاصل شد، ايران علاوه بر آن كه تهديد بزرگی را از خود ومنطقه دوركرد ، در معادلات حال و آينده منطقه نيز نقش و تأثير گذاری مهمی يافت:

۱-شکل گیری جبهه مقاومت از نیروهای ایرانی، عراقی، سوری، لبنانی، افغان و پاکستانی از تحولات ارزشمند در صحنه سوریه بود که نمادی از گسترش همکاری های راهبردي بین دولتها و ملتها در جهان اسلام محسوب مي شود. در اين مرحله، حفظ انسجام در جبهه مقاومت اهميت بسيار دارد.

٢-همكاری نزديک بين ايران با دولت هاي سوريه، عراق و تركيه ظرفيت منطقه اي جديدي براي ايران ايجاد كرده است كه تأثير آن در جلوگيري از تجزيه عراق و جداشدن شمال آن كشور از مركز قابل مشاهده است.

٣-همكاری ايران وروسيه نشان داد كه قدرت‌های بزرگ اگر قصد همکاری با ايران را داشته باشند، بايد اين تصميم را درسطحي برابر ومشترك وبا رعايت احترام ومنافع ملی ايران به موقع اجرا بگذارند.

دستاوردهای مقاومت

ارسال نظر