در دومين سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان کرمانشاه صورت گرفت
کد خبر: ۳۶۴۴|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
دکتر محسن رضایی که به نمایندگی از رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دومين بار پس از وقوع زلزله در استان كرمانشاه به اين استان سفر كرده بود، صبح جمعه ١٠ آذرماه ٩٦ از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و قصر شیرین بازديد کرد.
بازدید از روند امدادرسانی به آسیب دیدگان زلزله / تأكيد دكتر محسن رضايي بر افزایش توليد، کیفیت و ظرفیت کانکس های اسکان موقتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنين با حضور در منطقه «ازگله »سرپل ذهاب و  روستای کوئیک حسن که دچار بیشترین خسارات شده بودند، از محل استقرار کانکس های موقت و روند امدادرسانی به روستاييان بازدید کرد. 

دکتر محسن رضایی همچنین با حضور در موسسه «حرا» قرارگاه سازندگی خاتم النبيا در جريان مراحل تولید و ساخت کانکس هاي اسكان موقت و روند توزیع آنها قرار گرفت.

در این بازدید، مهندس دهقان از مديران پروژه توضیح داد که قرارگاه خاتم در نظر دارد تعداد هشت هزار کانکس برای اسکان موقت آسيب ديدگان  به طور رایگان تولید نماید که در حال حاضر ظرفیت تولید روزانه 80 دستگاه برای ساخت و 80 دستگاه برای نصب وجود دارد؛ اما با اقدامات و پشتیبانی های صورت گرفته  احتمال مي رود ظرفیت تولید روزانه تا صد دستگاه در روزهای آینده افزايش يابد؛ همچنان كه تا کنون 1000 صفحه بتنی  برای استقرار کانکس ها آماده شده است. 

دکتر رضایی با اظهار قدرداني از تلاش های قرارگاه خاتم الانبیا خواستار افزایش نظارت دقیق بر کیفیت ساخت این کانکس ها  و افزایش ظرفیت و گنجایش آنها شد و تاکید کرد: «با توجه به فصل سرما، انتظار می رود که تا آخر دی ماه  توان تولید این مرکز به 10هزار دستگاه برسد».

ارسال نظر