در حضور دکتر محسن رضایی صورت گرفت
کد خبر: ۳۶۵۱|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
روز دوشنبه14 آذرماه جلسه ای با حضور دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، استاندار کرمانشاه و جمعی از خیرین کشور در محل ستاد توانمندسازی محرومین کشور برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، روز دوشنبه14 آذرماه  جلسه ای با حضور دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، استاندار کرمانشاه و جمعی از خیرین کشور در محل ستاد توانمندسازی محرومین کشور برگزار شد.
در این جلسه دکتر محسن رضایی با  اشاره به  همکاری مسؤولان استان كرمانشاه با خیرین عضو ستاد گفت: این موضوع باعث افزایش مسئولیت اعضای ستاد و خیرین خواهد شد و انتظار این است که با همه توان در این مسیر  حرکت شود.
دکتر رضایی افزود: افراد انقلابی بسياري  با ستاد جهاد توانمند سازي مرتبط هستند و مطمئنم که همه تلاش خواهند کرد کاری ارزشمند و در خور در این حوزه  انجام شود. 
وي  همچنين افزود: دراین كه  مردم مصیبت زده استان کرمانشاه  که در زمان جنگ هم سختی های فراوانی را تحمل کرده اند، استحقاق دریافت کمک هایی بیشتر از سوی دولت و ملت ایران  را دارا هستند، شکی نیست. 

رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور تاکید کرد: فعالیت های این ستاد  باید در چارچوب ساختارهای قانونی صورت گيرد و  مردم را در ایجاد توسعه اقتصادی  منطقه مشارکت دهد.

در ابتدای این جلسه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه،  گزارشی از خدمات رسانی به  آسیب دیدگان  زلزله و اقدامت صورت گرفته از سوی دولت در جهت رفع مشکلات معیشتی و اسکان موقت  مردم ارائه كرد.

در پایان این جلسه ، تفاهم نامه بازسازی روستا های استان کرمانشاه بين ستاد جهاد توانمند سازی محرومین و استانداری کرمانشاه  منعقد شد.  
در اين نشست  همچنین از سامانه یو.اس.اس.تی. ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور با کد #2221*780* كه به منظور جمع آوری کمک های مردمی براي   محرومیت زدايي و  توسعه روستاها و خدمات رسانی به محرومین منطقه تأسيس شده است، رونمایی شد.


ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
0
0
انگارهمه گسل های زلزله در ایران فعال شده هرروز یه جایی زلزله میاد تا تصویب و اجرا کنید درپیچ و خمهای اداری و تخصیص بودجه محرومین شدن مرحومین.... اینترنت م اختلال داره مخابرات روی گسل کابل کشیده