کد خبر: ۳۷۱۸|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
ولايت خاصه يعني پیروي از رهبري و ولايت عامه يعني برادري و دوستي و محبت میان مردم و مسئولان بايد تقويت شود.
به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

١ ـ مسئولان به تعهد خود به مردم ، انقلاب و شهدا پايبند باشند. پاسخگويي و احساس مسئوليت در قبال مردم، نبايد ضعيف شود. متأسفانه رابطه مسئولان با مردم ضعیف و بوروکراسی دولتي و اشرافي گري و تجملاتي شدن برخي مسئولان، مانع ارتباط متواضعانه آنان با مردم شده است.

٢ ـ مسئولان بايد خود در رعايت ارزش هاي انقلاب پيشگام باشند. انگيزه الهي در كارها نبايد جاي خود را به تعريف و تمجيد از خود بدهد. خودنمايي و چاپلوسي سم رابطه با خداست. ولايت خاصه يعني پیروي از رهبري و ولايت عامه يعني برادري و دوستي و محبت میان مردم و مسئولان بايد تقويت شود.

٣ـ فساد و تبعيض و ظلم، هميشه يا از بالا شروع مي شود و به پايين گسترش مي يابد، يا از پايين شروع مي شود و به دليل ضعف دولتمردان به بالا مي رسد. در زدودن فساد، تبعيض و ظلم نبايد سهل انگاري کرد. شمشير علوي بايد از نيام برآيد و در سال های آينده، ايران را به سالمترين و پاك ترين كشور جهان تبديل کند.

٤ ـ مردم ما نبايد منتظر دولتمردان بنشينند. صاحبان انقلاب مردمند؛ بنابراین خوب است هم نهضت مطالبه گري را از خود شروع كنند و هم از مسئولان بخواهند كه درست كار و خدمت کرده و فساد را از کشور دور كنند.

از یادداشت منتشر شده دکتر محسن رضایی در پایگاه اطلاع رسانی تابناک

بایسته های چهل سالگی انقلاب اسلامی
ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
چشمان سالم نعمتیه
عکس رو دیوار میگه داری مینوسی جا نمونی رفقا دارن میرن