به منظور دیدار با امدادگران و تسلیت به هموطنان صورت گرفت؛
کد خبر: ۳۷۱۹|
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور دیدار با امدادگران و تسلیت به هموطنان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و با استاندار و جمعی از مسوولان محلی دیدار کرد.

سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه جمعه 11 اسفندماه در جلسه کاری با علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان وضعیت عملیات جستجو و انتقال پیکرجانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران – یاسوج قرارگرفت.

دکتر محسن رضایی ،همچنین امروز با حضور در محل اعزام گروه های امدادگر جمعیت هلال احمر و سپاه و ارتش و به ويژه گروه هاي كوهنورد داوطلب در شهرستان سی سخت حضور يافتند و ضمن سخنان کوتاهی، با مصیبت بار خواندن حادثه اخیر و همدردی با داغدیدگان، توفیق و سلامت همه دست اندرکاران انتقال پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی دنا را از خدا مسالت کرد. همچنین دکتر رضایی ضمن دیدار با كوهنوردان و تيم هاي اعزامی از آنها تشكر كرده و سلام مقام معظم رهبری را به آنها رساندند.

سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان کهگیلویه و بویراحمددکتر رضایی، همچنین با حضور در کمپ کوه گل در نزدیکی محل سقوط هواپیمای پرواز تهران – یاسوج با استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا، نماینده شرکت هواپیمایی آسمان، مسوول هلال احمر استان، امام جمعه شهر سی سخت و جمعی از امدادگران جمعیت هلال احمر دیدار و گفتگو کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین صبح روز شنبه 12 اسفندماه با خانواده جعفریان وخانواده انصاری دو نفر از جانباختگان سانحه هوایی دنا دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، دبیر دکتر رضایی، با تسلیت درگذشت هوطنان در این حادثه، پیگیری علل وقوع و جلوگیری از تکرار چنین سوانحی را خواستار شد.
ارسال نظر