کد خبر: ۳۷۲۴|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
آنها با کمک تبليغی درسفر بن سلمان نشان دادند كه هر دو از يك ريشه اند و جريان ضد سنی و ضد شيعه كه به راه افتاده، ازهمان لندن سرچشمه می گیرد.
به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

سفر بن سلمان به انگلیس، دولت لندن را با فشار و اعتراض افکار عمومی مواجه کرده بود. اقدام طراحي شده و نمایشی پنج شیعه نمای انگلیسی در حمله به سفارت ایران در لندن، برای انحراف جریان خبری این سفر صورت گرفت تا موج انتقادها از جنایات رژیم استبدادی آل سعود به حاشیه گراید.

آنها با کمک تبليغی درسفر بن سلمان نشان دادند كه هر دو از يك ريشه اند و جريان ضد سنی و ضد شيعه كه به راه افتاده، ازهمان لندن سرچشمه می گیرد. این حادثه هر چند وزن ضد امنیتی قابل اعتنایی نداشت؛ اما دستگاه های دیپلماسی و امنیتی کشور نباید از منشأ آن غافل شوند و آن را بی جواب بگذارند.
پنج شیعه نمای انگلیسی
ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
0
0
با نهایت ارادت سلام
اقای محسن رضایی شما همیشه مسائل رو ملی و صادقانه توضیح میدید؛شما در سال ۹۲ گفتید مشکل اصلی کشور اقتصادست و حاضر بودید در جمع اشنایان علم اقتصاد راه حل ها بررسی شود؛وقتتان را نگیرم بیایید و مثل زمان جنگ با امثال باقری ها بابایی ها ثابت کنید که نظام جمهوری اسلامی از سرمایه داری کارامد تر است.اگر اقای سلیمانی در ماموریت های خارج موفق است شما داخل را رهبری کنید؛با ارزوی عافیت و موفقیت برای شما و خانواده محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
حمله سایبری برای ریست کردن روتر...؟..ازکجا معلوم اطلاعات قبلش نشت نکرده ...واین حمله برا پاک کردن ردپا ومسیرشون بوده ؟
ناشناس
|
France
|
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
گاهی سکوت به معنای ترس تلقی میشه ناوهای اسراییل که در دریای مدیترانه مستشاران ایرانی رو زدن بزنید الان وقت دست دست کردن نیست اونی که قراره نابود بشه اسرائیله نه ما