کد خبر: ۳۷۲۹|
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
در یازدهمین روز از فروردین ۹۷ ، دور سوم سفر دکتر محسن رضایی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه با سرکشی از ۳ روستای زلزله زده ادامه یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیات همراه روز شنبه همزمان با سالروز ولادت امیرالمومنین (ع) از آخرین اقدامات اسکان موقت، شیوه های امدادرسانی، توسعه روستایی بازدید کرد.

در این بازدید فرماندار سرپل ذهاب گزارشی در خصوص نحو امداد رسانی و مشکلات این منطقه به ریاست ستاد جهاد توانمند سازی ارائه کرد.

در این بازدیدها، دکتر محسن رضایی با تبریک سال نو و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) از زحمات چند ماهه مسئولین این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

دکتر محسن رضایی، تولید و اشتغال را دغدغه اصلی برای مناطق زلزله زده بیان کرد و گفت: برنامه دراز مدتی جهت انتقال آب گرمسیری که موجب توسعه کشاورزی در این منطقه خواهد شد به طور جدی دنبال می شود. همچنین تجارت و صنایع دستی در این منطقه می تواند کانون آبادانی برای استان تبدیل شود.

در این سفر، رستمی مدیرعامل ستاد توانمندسازی محرومان، منکرسی رئیس و مسئولین قرارگاه استان کرمانشاه، دکتر تجری نماینده مجلس شورای اسلامی، سرتیپ مولایی ارشد نظامی منطقه ،سردار احمدی پور ، مهندس وکیل پور حاج علی اکبر کساء و جمعی از مدیران موسسات خیریه ، دکتر محسن رضایی را همراهی می کردند.
ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
0
روی در مسجد و دل ساکن خمار چه سود

خرقه بر دوش و میان بسته به زنار چه سود

هر که او سجده کند پیش بتان در خلوت

لاف ایمان زدنش بر سر بازار چه سود

دل اگر پاک بود خانهٔ ناپاک چه باک

سر چو بی‌مغز بود نغزی دستار چه سود

چون طبیعت نبود قابل تدبیر حکیم

قوت ادویه و ناله بیمار چه سود

قوت حافظه گر راست نیاید در فکر

عمر اگر صرف شود در سر تکرار چه سود

عاشقی راست نیاید به تکبر سعدی

چون سعادت نبود کوشش بسیار چه سود