کد خبر: ۳۷۳۴|
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
از روزهای پر شور و حادثه بهمن ماه ۵۷ که مردم انقلابی ایران اسلامی فریاد زدند «به گفته خمینی، ارتش برادر ماست» و با شاخه های گل ، آغوش خود را به روی سربازان ارتش گشودند، ارتش جمهوری اسلامی ، برادرانه از نظام الهی پاسداری کرده است.
به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

از روزهای پر شور و حادثه بهمن ماه ۵۷ که مردم انقلابی ایران اسلامی فریاد زدند «به گفته خمینی، ارتش برادر ماست» و با شاخه های گل ، آغوش خود را به روی سربازان ارتش گشودند، ارتش جمهوری اسلامی ، برادرانه از نظام الهی پاسداری کرده است.

حمایت حکیمانه امام راحل از ارتش، آن هم در روزگاری که بسیاری چهره ها از حذف یا تضعیف آن سخن می گفتند، رهنمون های اقتدارآفرین رهبر معظم انقلاب به نیروهای مسلح و تلاش و ایثار فرماندهان و نیروهای جان بر کف ارتش، پیشرفت و محبوبیت روزافزون این نیروی ارزشمند را موجب شده است. روز ارتش را به فرماندهی کل قوا، خانواده های بزرگوار شهدا، فرماندهان و نیروهای عزیز ارتش تبریک می‌گویم و از خدای متعال، توفیق خدمت بیشتر و ارتقای اقتدار ایشان را خواستارم.
مردم انقلابی ایران اسلامی فریاد زدند «به گفته خمینی، ارتش برادر ماست»
ارسال نظر