سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت:
کد خبر: ۳۷۳۷|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در جمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: اگر تجارب جنگ تحمیلی نبود، نمی توانستیم درعراق و سوریه و لبنان به عنوان مستشار حضور پیدا کنیم.
پاسداران انقلاب، یکی از بزرگترین حوادث جهان را به نفع ملت ايران تغيير دادندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام ظهر روز شنبه اول اردیبهشت ماه، در مسجد خرمشهر موزه دفاع مقدس تهران در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت با تبریک اعیاد شعبانیه گفت:ایام مبارک ماه شعبان را به شما پاسداران اسلام و قران مجید و راه خونین حسینی تبریک و تهنیت عرض می کنم. امیدوار هستم که ما پاسداران انقلاب با همین نام پر افتخار پاسداری از دنیا برویم.

دکتر رضایی گفت: من از آقای رفیق دوست صمیمانه تشکر می کنم، ایشان از بهترین همراهان فرماندهان جنگ هستند. ما تا آخر عمر، مدیون شما رزمندگان پاسدار هستیم. کار بزرگی را خداوند بر دوش ما و شما گذاشت و یکی از بزرگترین حوادث جهان را پشت سر گذاشتيد و قطار دفاع واقتدار ايران از خرمشهر تا سوریه به راه افتاده است و امروز به جایی رسیده ایم که هیچ کس نمی تواند قطار انقلاب اسلامی را متوقف کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوریه یکی از متحدین ما بود که در روزهای مظلومیت به ما کمک کرد. امروز که ما به سوریه کمک می کنیم درسی برای ملت های دیگر است که مطمئن می شوند که به دوستانمان کمک می کنیم.

وی با اشاره به وقایع و تحولات منطقه گفت: چند سال پیش که دشمنان وارد دمشق شدند، با حضور فرزندان شما و با بهره گیری از تجارب شما، توانستیم  در آزاد سازی سرزمین سوريه كمك کنیم ولی آمریکایی ها به دنبال توطئه های جدیدی هستند. البته به حمدلله ملت سوریه بیدار شده است. در تحولات سوریه، روسیه پیش ما آمده است و ما نزد روسیه نرفته ایم. اگر ما به اوکراین می رفتیم و در کنار روسها می جنگیدیم كسی می توانست ادعا كند كه ايران ازروسيه خط می گيرد . این روسها بودند که بعد از مدتی در کنار ما قرار گرفتند. البته ما حواسمان هست که مساله اصلی در زمین اداره می شود. زمین در اختیار مردم وارتش سوریه است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: اگر جنگ تحمیلی نبود، نمی توانستیم درعراق و سوریه و لبنان حضور پیدا کنیم. فداکاری های شما ما را به پیش برد.

پاسداران انقلاب، یکی از بزرگترین حوادث جهان را به نفع ملت ايران تغيير دادندرئیس کمیته های فرادستگاهی کرسی های نقد نیروهای مسلح گفت: در اول دیماه 1365 نامه ای به حاج محسن رفیق دوست نوشتم. در آن نامه از زحمات او و دوستانش و از شهامت انقلابی شان تشکر کردم و نوشتم در این لحظات حساس برای رضای خدا، کمر همت را محکم ببند و امکانات را با ابتدا با خواهش و التماس و اگر نشد با قدرت الهی  برای رزمندگان تهیه و ارسال کن.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: این روحیه انقلابی و دلاوری و همراهی با رزمندگان بود که باعث شد کارها پیش برود. امروز غصه آن همدلی ها و برادری ها را می خوریم که حرکت قطار اقتصادی مردم كند شده است.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به برخی ناکارامدی های پیش آمده در امور کشور گفت: مساله ارز را ببینید. همه مسوولین دلسوز هستند اما این مسیری که طی می شود راه انقلابی نیست. مشکل خودروی ملی، بیکاری جوانان را هم می شود با راه رزمندگان و شهدا حل کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در 39 عنوان مهم سیاستگذاری شده و باید عملی کرد. می توان با ظرفیت مردم انقلابی همه مشکلات را حل کرد. البته برخی با افراطی و بداخلاقی می خواهند بنام انقلابیون ضربه زده اند  در حالی که در همه تصمیم ها، جهادگران ما با تعقل و منطق پیش رفته اند.

در ابتدای این مراسم، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس که  دکتر محسن رضایی را در صفوف نماز ظهر و عصر، مشاهده کردند، از فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به گرمی استقبال کردند.

همچنین حاج محسن رفیق دوست در سخنانی، بر قدرشناسی از زحمات و فداکاری های دکتر محسن رضایی برای رزمندگان و انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: قدر برادر محسن را ما می دانیم و قدر ما رزمندگان را برادر محسن.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
فیلترتلگرام کارکاملا درستی بود شورش و در آورده بود بخش فیلترشکن گوگل پلی ام فیلتربشه عالی میشه