کد خبر: ۳۷۵۱|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
دکتر محسن رضایی، پیش از ظهر چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه از پشت صحنه تولید مجموعه تلویزیونی بانوی سردار بازدید کرد.
بازدید دکتر محسن رضایی از پشت صحنه تولید سریال «بانوی سردار»به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفتگو با عوامل سازنده این سریال، با تشکر از رویکرد سازمان صداوسیما در به تصویرکشیدن چهره ها و قهرمانان ملی گفت: امیدوارم شاهد ارائه یک اثر خوب از یک واقعه تاریخی و ملی و تصویری گویا از مجاهدت های سردار بی بی مریم باشیم. 

دکتر محسن رضایی گفت: این سریال در شرایط خوبی در حال تولید است. یک رویارویی مهم در مواجهه ایران با آمریکا و اسرائیل در حال وقوع است و این سریال نشان می دهد که بانوان ما مانند بانو بی بی مریم بختیاری تاریخ ساز هستند. در کنار خرازی ها، باکری ها و همت ها و قاسم سلیمانی ها، مادرانی بودند که این قهرمانان را تربیت کردند. بعضی از بانوان ما بودند که علاوه بر تربیت سرداران ملی، خود نیز سردار بودند. سردار شیرعلی مردان فرزند برومند و قهرمان سردار بی بی مریم بختیاری است و نقش این بانو و فرزندش فراتر از منطقه بختیاری و زاگرس است.
وی با تقدیر از عوامل تولید و بازیگران مجموعه بانوی سردار گفت: این سریال می تواند در احیای اعتماد به نفس جوانان ما موثر باشد. 

در این بازدید، علی عسگری، رئیس سازمان صداوسیما ، دارابی، معاون امور استانهای صداوسیما،عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری، عظیمی مدیرکل مرکز چهارمحال بختیاری و جمعی از نمایندگان مجلس، مدیران رسانه ملی و نخبگان فرهنگی بختیاری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را همراهی می کردند.

رئیس سازمان صداوسیما نیز در سخنانی با اشاره به رشادت های سردار علی مردان خان و بانوی مجاهد بختیاری گفت: سریال بانوی سردار از جمله سریال های دارای اولویت سازمان صداوسیما است و فصل اول آن در سیزده قسمت، توسط پرویز شیخ طادی نویسندگی و کارگردانی شده است.

ارسال نظر