کد خبر: ۳۷۷۶|
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
باطلوع آفتاب، هواپیماهای میراژ فرانسوی درآسمان «حلبچه» عراق که دهها هزار نفر جمعیت داشت، ظاهرشدند. بمب های شیمیایی یکی پس از دیگری برشهر که چند روز قبل آزاد شده بود، فرود آمد و هزاران نفر را از پای در آورد.
به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

ماه‌های آخر جنگ، قرارگاه ما روی ارتفاعات مرزی غرب کشور در مریوان بود. یک روز باطلوع آفتاب، هواپیماهای میراژ فرانسوی درآسمان «حلبچه» عراق که دهها هزار نفر جمعیت داشت، ظاهرشدند. بمب های شیمیایی یکی پس از دیگری برشهر که چند روز قبل آزاد شده بود، فرود آمد و هزاران نفر را از پای در آورد. همین جنایت در «سردشت» نیز به وقوع پیوسته و آنجا هم دهها نفر شیمیایی شده بودند. صدام در هشت سال جنگ، با سلاح های آمریکایی، فرانسوی، آلمانی وانگلیسی، از هزاران بمب و گلوله شیمیایی علیه مردم ما و عراق استفاده کرد. صدام، ایرانی و عراقی و همکیش و هموطن نمی شناخت. حامیانش نیز از آن روز تا امروز با این همه جنایت هولناک در تولید و عرضه سلاح های مرگبار و سلب حق حیات مردم بی گناه در ایران، عراق، یمن، فلسطین، سوریه و بحرین، از حقوق انسان حرف می زنند. این همه زن و کودک شهید و تاول ها و سرفه های بی پایان جانبازان شیمیایی، گواه روشن انسان ستیزی آنهاست.

تاول ها و سرفه های بی پایان
ارسال نظر