کد خبر: ۳۷۷۸|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
مکتب دفاع مردمی که آنها به خصوص سردارسرافرازسپاه، احمد متوسلیان پایه های آن را گذاشتند، روح تازه ای در کالبد بیداری اسلامی درمنطقه دمیده است .
به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

حاج احمد متوسلیان به همراه سید محسن موسوی، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم در اواخر خرداد ماه سال ۶١در مأموریتی سیاسی ـ نظامی، راهی سوریه شدند تا راه‌های کمک به مردم لبنان علیه تهدیدات رژیم صهیونیستی را بررسی کنند. ماجرای ربوده شدن این افراد هنوز در هاله‌ای از ابهام است و هرچند سندی در باره شهادت یا حیات آن‌ها وجود ندارد، ولی ما به بازگشت آنها امیدواریم. تلاش‌های سید حسن نصرالله، ایران وسوریه هم در این زمینه چه به صورت علنی وچه پنهان ادامه دارد. ما از آنان بی خبریم، اما مکتب دفاع مردمی که آنها به خصوص سردارسرافرازسپاه، احمد متوسلیان پایه های آن را گذاشتند، روح تازه ای در کالبد بیداری اسلامی درمنطقه دمیده است .

حاج احمد متوسلیان
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هدایت الله حبیبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۲
0
0
سلام ودرود بر جاویدلاثر سرلشکر حاج احمد متوسلیان ازفرماندهان بزرگ ودلیر سپاه اسلام و سلام ودرود برفرمانده کل آقا محسن عزیز که چنین فرماندهانی را برگزید.