محسن رضایی سکوت خود را شکست
کد خبر: ۳۸۱۴|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از چندین ماه سکوت در مقابل بمباران رسانه‌ای علیه عملکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام سکوت خود را شکست و پاسخ اتهام زنندگان به عملکرد مجمع را داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان آنکه سیاست گذاری های کلی و نظارت بر آن بیش از دو دهه است که در کشور انجام می شود و اشاره به اجرایی نشدن برخی سیاست‌های کلی ابلاغی در کشور گفت: «رهبر انقلاب با مشورت مجمع بیش از ٢٠ سال برای همه امور  کشور سیاستگذاری کرده است. اگر به این سیاست‌ها عمل می‌شد‌‌‌‌‌‌ مردم با مشکلات  اقتصادی مواجه نمی‌شدند.
سند اقتصاد مقاومتی را اجرا نمی‌کنند. این روزها با مطرح شدن نظارت بر اجرای سیاست‌ها، بمباران تبلیغاتی به راه انداخته‌اند که جلوی نظارت را بگیرند و به کسی حساب پس ندهند.» 

محسن رضایی با انتقاد از عملکرد دولت در کنترل بازار ارز و سکه ادامه داد:  «در یک روز، چندین تن طلا و در طی چندماه میلیاردها دلار ذخایر بانک مرکزی را به بازارهای کاذب سوق می‌دهند و از جوابگویی فرار می‌کنند.»

گفتنی است حملات رسانه ای به مجمع تشخیص مصلحت نظام از زمانی شدت یافت که وظیفه نظارت بر اجرای سیاست های کلی نظام با جدیت دنبال شد. گویی عده ای وجود سیاست های کلی نظام را فقط روی کاغذ می خواهند و هر گونه اثر حقوقی و اعمال واقعی آن را به زیان منافع خود می بینند.

مجمع شورای نگهبان دوم و سنا نیست، به جای حمله به دیگران پاسخ عملکردتان را بدهید!
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود محسنی وطنی
|
France
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
با سلام
از فرمایشات جناب دکتر چنین در می آید که مسئولان محترم سیاست اقتصاد مقاومتی که چند سال قبل ابلاغ شده چندان جدی نگرفتند.
به هر حال یک سازمان باید حرف آخر را بزند.
و موجب وحدت رویه تقنینی و اجرائی در سطح کشور باشد. و مهمتر وحدت همه مردم باشد.
وضعیت اقتصادی کشور واقعا نگران کننده است.
مسئولان محترم هم آن را معلول سیاست دیگران می دانند.
خدایا به تو پناه می بریم.
Hamid afra
|
Poland
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
اگر از روز اول نظارت جدی گرفته می شد و این همه مماشات با بخشهای اجرایی صورت نمی گرفت، امروز مجمع مورد تهمت قرار نمی گرفت
بخش عظیمی از مشکلات امروز جامعه ناشی از سهل انگاری و مماشات بخشهای نظارت است که وظیفه خود را صحیح و کامل انجام ندادند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
باسلام عالیست نظریات شما نسبت به عمل کردها ولی گوش شنوا اثر بخش کم است وخود شما انتقادات زیادی در دور برت سالیان سال است که داری موفق باشی