دکتر محسن رضایی در کنگره هم فکری بسیج دانش آموزی:
کد خبر: ۳۸۱۷|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در کنگره هم فکری بسیج دانش آموزی گفت: امروز هواداران و تفکر آمریکایی در ایران، بیش از دولت آمریکا به اقتصاد و زندگی مردم، ضربه زده اند.
دکتر محسن رضایی، در کنگره هم فکری بسیج دانش آموزی گفت: امروز هواداران و تفکر آمریکایی در ایران، بیش از دولت آمریکا به اقتصاد و زندگی مردم، ضربه زده اند.
هواداران امریکا، و اندیشه های آمریکایی نمی گذارند اقتصاد کشور به درستی اداره شود/ اگر سیاست های کلی نظام به درستی اجرا می شد، ما مشکل اقتصادی نداشتیم/ عده ای روشن فکر نما قلدر در مقابل قانون اساسی در کشور می ایستند.به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه 30 آبان ماه در جمع 320 دانش آموز نخبه بسیجی که به نمایندگی از جامعه 5میلیونی دانش آموزان بسیجی در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی حاضر شده بودند، گفت:ایام ماه ربیع و میلاد با سعادت پیامبر اسلام (ص) را به شما به بسیجیان مجاهد و پیروان راه اسلام ناب تبریک عرض می کنم و امیدوارم این راه که در ایران آغاز شده به همه جهان اسلام سرایت کند و همه ملل اسلامی این راه اسلام ناب را در پیش بگیرند.
فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: تشکر می کنم از نهاد مقدس بسیج دانش آموزی که با حضور خود در مدارس، روحیه انقلابی دانش آموزان ما را تقویت می کنند. بسیج مسیر انقلاب و نظام است. مسیر شهدا و آزادی خواهی ملت ماست. در یک کلام بسیج مسیر رستگاری مسلمانان است.
وی گفت: بسیجیان ایران و جهان اسلام امروز باید در صحنه باشند. زیرا دشمنان ما که خودشان را در مرگ حتمی می بینند، دست به خشونت و جنایت و تحریم زده اند. چهره خشن و دژخیمانه خود را در یمن و سوریه و فلسطین و حتی ایران بروز داده اند. امروز دشمن اصلی جهان اسلام، آمریکا است. مزدوران آمریکا در یمن جنایت می کنند. در بحرین حق انتخابات را با حمایت آمریکا و انگلیس از مردم گرفته اند. دشمن شماره یک ملت ایران، آمریکا است که ما را تحریم ناجوانمردانه کرده است.
دکتر رضایی افزود: آمریکا در ایران با کودتا و توپ و تانک وارد شد و آنها به سیاست ایران با قلدری پا گذاشتند. یک عده نباید ساده اندیشی کنند که منظور ما فقط دولت آمریکا است. امروز هواداران آمریکا و تفکر آمریکایی در ایران، بیش از خود آمریکا به اقتصاد و زندگی مردم، ضربه زده اند. آمریکایی ها نمی گذارند پول حاصل از فروش نفت به داخل ایران بیاید. هواداران آمریکا با کار شکنی نمی گذارند کشور اداره شود. آنها با ایجاد تردید و انتظارات کاذب، مردم را از سرمایه گذاری بازداشته اند.
سرلشکر پاسدار محسن رضایی افزود: ما شاه را بیرون کردیم اما هواداران آمریکا در ایران ماندند و اجرای اندیشه های آمریکایی را دنبال می کنند. آنها مشکلات زیادی را در ایران ایجاد کرده اند. دنیا طلبی و تجمل گرایی و ارزش های غربی را در ایران رواج دادند و نمی گذارند اقتصاد کشور به درستی اداره شود.
هواداران امریکا، و اندیشه های آمریکایی نمی گذارند اقتصاد کشور به درستی اداره شود/ اگر سیاست های کلی نظام به درستی اجرا می شد، ما مشکل اقتصادی نداشتیم/ عده ای روشن فکر نما قلدر در مقابل قانون اساسی در کشور می ایستند.استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: امروز بسیجیان ایران و جهان اسلام باید برای آمریکا فکری بکنند. جهان اسلام در محاصره آمریکا و زیر بمب و گلوله آنها است. چه نهادی بهتر از بسیج می تواند پرچمدار مبارزه با آمریکا باشد؟ بسیجی که به هیچ جناح و سازمانی وابسته نیست. دشمنان جنگ اقتصادی به راه انداخته اند و ما با دشمنان بشریت، مبارزه و دفاع می کنیم. ما از مردمی که علیه آمریکا به پا خاسته اند، دفاع می کنیم. ما هواداران آمریکا را از اداره جهان اسلام کنار خواهیم زد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز عده ای روشن فکر نما قلدردر مقابل حاکمیت قانون اساسی در کشور می ایستند و در برابر اجرای سیاست های کلی نظام مقاومت می کنند و ماسک روشن فکری به چهره زده اند. اینها قلدرهایی هستند که در عمل قانون اساسی را زیر پا گذاشته اند و بسیج دانش آموزی می تواند این نقاب را از چهره این دشمنان داخلی کنار بزند و این مسوولیت سنگینی است.
دکتر رضایی گفت: اگر سیاست های کلی نظام که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده است، به درستی اجرا می شد، ما اکنون با بهره گیری از اقتصاد مقاومتی مشکل اقتصادی نداشتیم. پول ملی ما اینقدر بی ارزش نمی شد. قدرت خرید مردم کاهش نمی یافت. اگر سیاست های ابلاغی اجرا و عمل می شد، این نابسامانی ها را شاهد نبودیم. اما متاسفانه می خواهند مشکلات کشور را به نام نیروهای انقلاب و نظام بیاندازند. می خواهند نظام و انقلاب و امام و میراث شهدا را زیر سوال ببرند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم این کنگره ها ادامه پیدا کند. من از دیدن این دانش آموزان جوان به یاد فرمانده بزرگ جنگ، شهید باقری افتادم و می دانم که شما راه شهیدان را ادامه خواهید داد. مطمئن هستم که به فضل پرودگار این موانع را کنار خواهیم زد و اقتصاد کشور بار دیگر شکوفا خواهد شد.

در ابتدای این کنگره با حضور دکتر محسن رضایی، از هیات رئیسه سابق کنگره هم فکری بسیج دانش آموزی تقدیر شد.
ارسال نظر