در بازدید از موسسه خیریه حضرت رقیه(س) صورت گرفت:
کد خبر: ۳۸۲۶|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
دکتر محسن رضایی از موسسه خیریه حضرت رقیه(س) بازدید کرد و درگاه امید در سامانه حامی را رونمایی کرد.
به گزارش پایگاه‌اطلاع‌رسانی‌دکتر‌رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عصر روز دوشنبه نوزده آذرماه از موسسه خیریه حضرت رقیه(س) بازدید کرد.

در این بازدید دکتر رضایی با تشکر از دست اندرکاران موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک نظامی که پرچم اسلام را بلند کرده است مورد توجه قرار گرفته است. اگر پیروز شویم، اسلام پیروز شده است و اگر شکست بخوریم آنها خواهند گفت که دیگر سراغی از اسلام در مدیریت جامعه نگیرید. در شرایط تحریم، برخی از کسانی که امکانات در دست خود دارند، منتظر هستند تا نظام ضربه بخورد. این کارشکنی ها توسط وابستگان فکری به آمریکا را در حرکت های جهادی و خدمت به مردم می توان ناکام گذاشت.افتتاح درگاه امید ویژه کمک به نیازمندان توسط دکتر محسن رضایی

دکتر رضایی گفت: اجر و ثواب کار خیر و خدمت به محرومان، اجر و ثواب رزمندگان در دفاع مقدس است. در این فضا، نیاز به هماهنگی میان نهادهای مردمی احساس می شود، برای این کار باید قواعدی را در نظر گرفت و کیفیت خدمات رسانی به مردم را افزایش داد.

رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور گفت: خدمات موسسه شما در مقابله با فقر باید بهترین استانداردها را برای خروج از فقر و توانمندسازی محرومان داشته باشد. نظم و فرهنگ خاصی را در خیریه خود حاکم کنید و انسجام هماهنگی دربین خیریه ها را در اولویت قرار دهید. ستاد جهاد توانمند سازی بیشتر توان خود را برای آموزش و راهنمایی خیریه ها گذاشته است.

دکتر رضایی گفت: این موسسه می تواند در راستای اهداف ستاد توانمندسازی محرومین با خیریه های فعال مرتبط شود و چتر حمایت های خود را به خیریه های کوچک و توانمندسازی محرومان تسری دهد. درگاه امید در سامانه ستاد، به منظور پاسخگویی به نیازمندان و مددجویان راه اندازی شده و امیدواریم هیچ نیازمندی بدون پاسخ و کمک از درگاه امید خارج نشود.

رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور گفت: ان اشا الله به برکت نام حضرت رقیه(س) تلاش های شما در خدمت به محرومین و ایتام، مورد قبول خداوند واقع شود و محرومین از برکات این حرکت جهادی بهره مند شوند.

تجربه ما در دفاع مقدس نشان داد که می توان از جوانان گمنام در میدان های مبارزه، ژنرال بزرگ تربیت کرد و این فرهنگ را به دیگران منتقل کرد. احمد متوسلیان ها و قاسم سلیمانی های زیادی در مکتب انقلاب و دفاع مقدس پرورش یافتند و این روحیه و اعتماد به نفس را می توان در کمک به محرومان به کار گرفت.

در این بازدید، مهندس صمدیان با ارائه توضیحاتی از فعالیت خیرین در موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: موسسه خیریه حضرت رقیه(س) در راستای حمایت از نیازمندان محروم کشور، در تهیه جهزیه، لوازم تحریر، سبدغذایی، اردوی فرهنگی زیارتی، اشتغال و درمان فعال هستیم. این موسسه همچنین در جمع آوری کمک برای مردم مظلوم یمن نیز فعال شده و چندی پیش کمک های نیکوکاران به این موسسه از طریق شبکه های مجازی به یمن و مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) گفت: این موسسه هر سال بیش از 20 هزار جهزیه از محصولات ایرانی برای زوج های جوان در مناطق محروم 14 استان تهیه و تقدیم می کند. این موسسه همچنین در قالب 14 طرح، کمک های مردم را به مددجویان و محرومان می رساند.

در ادامه این برنامه با حضور دکتر محسن رضایی از سامانه حامی ویژه موسسات خیریه در موسسه خیریه حضرت رقیه(س) مورد بهره برداری قرار گرفت. از طریق این سامانه، موسسات خیریه، با به اشتراک گذاری اطلاعات مددجویان، امکان ارجاع مددجویان به موسسات دیگر را خواهند داشت. گزارش گیری از خدمات ارائه شده به مددجویان از دیگر مزایای این سامانه است.

 

کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، درگاه امید ، سامانه حامی
ارسال نظر
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۰
مونا فتحعلی بیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
سلام اقای رضایی .من یک مادرم که توانایی اجاره یک خونه کوچیک واسه دخترمو ندارم.الان سربار این و اون هستیم از تون عاجزانه درخواست میکنم در حد اجاره یک خونه کوچیک کمک من کنید تا من و دخترم هم ی سر پناه داشته باشیم .ازتون ممنونم .