دکتر رضایی در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس در اهواز:
کد خبر: ۳۸۴۴|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر وحدت و اخلاص را حفظ کنیم، خداوند متعال راه را برای ما باز خواهد کرد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز چهارشنبه سوم بهمن ماه با تسلیت ایام فاطمیه خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: شما مردان روزهای سخت ایران اسلامی هستید، برای هر قهرمانی، عنوانی را ذکر می کنند، شما پهلوان روزهای سخت ایران اسلامی هستید. چه در روزهای انقلاب که همه عالم پشت سر شاه قرار گرفته بودند تا مانع سقوط او شوند. ملت ما ازآن روزهایی سخت عبور کرد. من در هنرستان صنعتی شرکت نفت در اهواز درس می خواندم که مرا گرفتند و حدود شش ماه در زندان شکنجه کردند. آن روزهای سخت گذشت و تبدیل به ایامی شد که مردم یکصدا فریاد می زدند که جای شهدا خالی.

وی افزود: حادثه دوم، جنگ تحمیلی بود. در سال اول جنگ، سختی های بسیاری را متحمل شدیم. عراقی ها زاغه های مهمات ما را زده بودند و تا یک هفته، موشک های کاتیوشا در آنجا منفجر وبه اهواز اصابت  می کرد . عملیات های ارتش هم در آن سال، با شکست روبرو می شد. شما در شهریور ماه 1360 به میدان آمدید و همه معادلات را عوض کردید. خردادماه سال بعد خرمشهر آزاد شد و مردم ایران شادمان شدند و خودجوش به خیابان ها آمدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از دیماه سال گذشته تا سال بعد، شرایط سختی را سپری کرده و می کنیم. می خواهیم که طعم پیروزی را با یاری شما دلاوران به مردم بچشانیم. جنس و ماهیت سختی مقابله با شاه و صدام متفاوت بود و سختی امروز هم با سختی دوران جنگ و انقلاب متفاوت است. با ورود بچه های انقلاب به صحنه از شرایط سخت امروز خواهیم گذشت. شما در چهلمین سالگرد انقلاب در این نبرد که آمریکایی ها به میدان آمده اند، نقش حساسی را بر عهده دارید. در حادثه جنگ تحمیلی، آمریکا پشتیبان صدام بود، آقای ترامپ حالا دشمنی خودش را عریان کرده و می خواهد نظام ما را به چالش بکشد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: بچه های انقلاب فراتر از گروه های سیاسی باید به میدان بیایند و کارآمدی خود را اثبات کنند. از سالها پیش، من اطمینان داشتم که امریکا با جنگ اقتصادی، ما را به چالش می کشاند. ورود من به صحنه سیاسی و تاسیس قرارگاه سازندگی و اداره  کمیسیون اقتصادی در مجمع که ده ها سیاست را برای اقتصاد ایران در مجمع را پیشنهاد دادیم برای کمک به ملت ایران در زندگی و  اقتصاد کشور بود  اما اینها کافی نیست، باید در کنار هم این بار و موانع دیگر را از زمین برداریم و کارآمدی نظام زیر سایه رهبر انقلاب را به همه اثبات کنیم. همانطور که باکری و همت و دقایقی و خرازی را کسی نمی شناخت، جوانان امروز و دیروز ما می توانند خود را اثبات کنند

دکتر رضایی افزود: اگر وحدت خود را در برابر دشمن حفظ کنیم، خداوند متعال راه را برای ما باز خواهد کرد، همانطور که در دوران انقلاب و جنگ راه برای بچه های انقلاب باز شد. کلید واقعی انقلاب و جمهوری اسلامی است، آمریکا کلید و راه حل مشکلات ما نیست. مانع ماست.  ایستادگی کنید، مسئولان را نقد کنید و اطمینان داشته باشید پیروزی با ماست.
کلید واژه های مطلب: محسن رضایی ، انقلاب ، اقتصاد ، دفاع مقدس
ارسال نظر