دكتر محسن رضایی در نشست هم اندیشی جمعی از نیروهای انقلاب در خوزستان:
کد خبر: ۳۸۴۵|
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در در نشست هم اندیشی جمعی از نیروهای انقلاب در اهواز گفت: الان نیروهای ما در سواحل مدیترانه امنیت ساز هستند اما دشمن با اعمال تحریم و فشار، می خواهد ما را در تنگنا قرار دهد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز چهارشنبه سوم بهمن ماه در جمع نیروهای انقلاب در موسسه های میعاد نور معرفت و چراغ هدایت گفت:خودم را از شما جدا نمی دانم و اگر بتوانم در کنار شما خدمتی را به مردم انجام دهم، خدا را شکر می کنم. نقطه ی مشترک ما، انقلاب و تهدیدهای امروز علیه جامعه ما است.دردهای مردم و معیشت اقشار مختلف، درد من و شما است. نباید بی تفاوت بشویم و احساس مسئولیت مان کمرنگ شود.
سرمایه اصلی ملت ایران جوانان ما و اعتقادات آنهاست/ نباید نشانی غلط به مردم داد/ نباید منتظر کمک دشمنان این مرز بوم باشیم گدایی از خارج را باید پایان داد
وی افزود: شما نیروهای انقلاب، مردان روزهای سخت کشور هستید. از روزهای سخت انقلاب تا سالهای دفاع درمیدان بودید و  سختی بود که اوج قدرتنمایی افکار شاه و غربگرایان بود. روزهایی که علما را دستگیر و تبعید می کردند. در جمعه سیاه اهواز، تانک ها از روی اتومبیل ها مردم می گذشتند که رعب ایجاد شود. من و جهان آرا با کلاشنیکف و با یک پیکان از مردم دفاع کردیم . آن روزها گذشت و فروردین 58 مردم با رای به جمهوری اسلامی، از سختی ها عبور کردند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: در سالهای بعد، جنگ آغاز شد. روزگاری که ارتش سران خودرا در انقلاب ازدست داده بود.  دولت موقت هم قراردادهای نظامی ایران با آمریکا و ایتالیا و انگلیس را لغو کرده بود. خدمت سربازی را کاهش داده بود. در این شرایط صدام به پنج استان ما حمله کرد و ارتش عراق وارد خاک ایران شد. در سال اول جنگ، حتی یک تپه هم آزاد نشد اما بعد از شهادت آقای رجایی و ریاست جمهوری حضرت آقا، مدیریت سیاسی کشور و فرماندهان سپاه و ارتش عوض شد و به دشمن امان ندادیم.

دکتر محسن رضایی گفت: الان نیروهای ما در سواحل مدیترانه هستند اما دشمن با اعمال تحریم و فشار، می خواهد ما را در تنگنا قرار دهد. جامعه ما به یاری مردان روزهای سخت خودش نیاز دارد. شما فریادرس مردم و از بین برنده ی ناامیدی و یاس هستید. باید هدفمند به ریشه بی اعتمادی ها حمله کنید. ریشه ی این ناامیدی، یک تفکر و اندیشه است و آن فکر گدایی از خارج مرزهای ایران است. امروز روز شکست تفکر گدایی از آمریکایی هاست. نباید نشانی غلط به مردم داد.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: از زمان دولت موقت و دولت بنی صدر این تفکر بود و توانستیم در دوران دفاع مقدس آن را کنار بزنیم. اما این تفکر در اقتصاد مانده و عده ای  منتظر التماس کردن از سرمایه گذاری خارجی است. دلار به تنهایی که سرمایه نیست، سرمایه جوانان ما و اعتقادات آنهاست. هیچ ملتی چنین سرمایه و قدرتی را ندارد.نباید منتظر کمک دشمنان این مرز بوم باشیم.

سرلشکر پاسدار محسن رضایی گفت: من این لباس پاسداری را برای ارزشهای انقلاب و مبارزه ونه سیاست به تن کرده ام . آن بار هم که از سپاه خارج شدم، برای آن بود که این روزهای رویارویی اقتصادی را پیش بینی می کردم. شهید حسن باقری در خاطراتش نوشته که برادر محسن به ما گفت که بعد از جنگ، دشمن به سراغ اقتصاد ما می آید. مشکلات ما به خاطر این است که لیست بلند خدمات اقتصادی انقلاب، مطابق مطالبات و توقع مردم و رهبری از فعالان این حوزه ها و دولتمردان نبوده است.

در این جلسه جمعی از شرکت کنندگان، سوالات و دیدگاه های مد نظر خود را با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کردند.
ارسال نظر