کد خبر: ۳۸۶۸|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:سوالات و ابهامات زیادی درباره توصیه های FATF وجود دارد، از دولت انتظار می رود با دیپلماسی قوی، کشور را از فرو غلتیدن در باتلاقی جدید باز دارد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در واکنش به تمدید مهلت FATF به ایران در صفحه اینستاگرام نوشت:

مجمع عمومیFATF چهارماه دیگر به ایران برای تکمیل توصیه‌های چهل‌گانه‌اش فرصت داد. دوسال است که این سیاست را در پیش گرفته‌اند.

در دوماه گذشته به جای بحث فنی و استدلال، فشارهای سیاسی و رسانه‌ای زیادی به مجمع تشخیص مصلحت وارد کردند تا تصمیم عجولانه‌ای گرفته شود. مرتب گفته می‌شد آخر  بهمن، ما را در لیست سیاه قرار می دهند. 

در حالی که سؤالات و ابهامات زیادی درباره توصیه‌های FATF  وجود دارد، از  دولت انتظار می‌رود با دیپلماسی قوی، کشور را از فروغلتیدن در باتلاقی جدید بازدارد.  وقتی می‌توان با کوشش برای رفع ابهام و ایجاد شفافیت پیش رفت، این حجم از  فشار، تهدید و اولتیماتوم  چه هدفی را دنبال می‌کند؟

محسن رضایی
واکنش دکتر محسن رضایی به تمدید مهلت پیوستن ایران به FATF
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
سلام
خدا قوت
الان دست شما است امید وارم مجمع این جسارت را از خود نشان بدهد و انرا به زباله دان تاریخ بیاندازد و به قول امام از هیچ چیز نترسد
که در این صورت خدا پشتیبان شما خواهد بود