سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت:
کد خبر: ۳۸۹۷|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع پیشکسوتان دفاع و شهادت گفت: بسیاری از تروریست ها را آمریکایی ها یا به وجود می آورند یا کنترل انها را در اختیار می گیرند.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، روز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه در مسجد جامع خرمشهر واقع در باغ موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تهران در جمع پیشکسوتان دفاع و شهادت با تبریک خجسته سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امروز علت این که امریکا واسراییل با سپاه پاسداران مخاافت می کنند این است که مانع تجاوز وغارت آنان است. سپاه بازوی امام و رهبری وملت ابران است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: اگر رهبری انقلاب امروز مقابل دشمنان ایستاده است، دلیلش این است که عصایی دارد که معجزه می کند و دشمنان را تا سواحل مدیترانه عقب می راند. دولت های جمهوری اسلامی نیز به ستون قدرتمندی به نام سپاه تکیه کرده اند.
وی افزود: امریکا از طریق برخی مخالفان داخلی در دهه اول انقلاب، علیه سپاه و نظام پنهان عمل می کردند ازجمله از ذکر نام و عنوان سپاه در قانون اساسی مخالفت کردند خود، امروز اگر امریکا سپاه را به عنوان تروریست معرفی کند. بدلیل بن بست قرار گرفتن سیاستهای امریکا ور منطقه است. امروز ابر تروریست عالم، دولت آمریکا است. همه می دانند که داعش تروریست است. اما چه کسی داعش را درست کرد. ترامپ گفت که خانم کلینتون درست کرده است. پس به وجود آورنده ی داعش آمریکایی ها هستند. در همه دنیا، بسیاری از تروریست ها را آمریکایی ها یا به وجود می آورند یا کنترل انهارا در اختیار آنهاست.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره اقدامات مخرب و خصمانه دولت آمریکا گفت: ابر تخریب کننده محیط زیست آمریکایی ها هستند. از معاهده پاریس خارج شدند تا به سوالات افکار عمومی جواب درتخریب محیط زبست ندهند. آنها عامل اصلی تمام بحران های اقتصادی در دنیا هستند. اکثر بحران های اقتصادی زیر سر دلار و اوراق قرضه آمریکایی است. بدهی آمریکا از تولید ناخالص آمریکا بالا زده و این بدهی را دولتها وملتهایی می دهند که با دلار مبادله می کنند. وی افزود: در حقوق بشر مردم جهان دیدند که جولان که یک منطقه سوری و عربی است را به صهیونیست ها دادند. در ویتنام و عراق و افغانستان، جشن و سرور مردم را به عزا تبدیل کردند. این کشور ابر تروریست عالم است.
امروز ابر تروریست عالم، دولت آمریکا است / سپاه فرشته نجات مردم منطقه است

دکتر رضایی تاکید کرد: سپاه فرشته ی نجات مردم منطقه است. نشان می دهد که آمریکایی ها در استیصال به سر می برند که نیروی نظامی یک کشور را که به سربازان متجاوز آمریکایی در جزیره فارسی رحم کردند، را تروریست می نامند. می فهمیم که ترامپ در مراحل آخر اعلام شکست است. مانع اصلی دشمنی های آمریکا، همین سپاه است. سپاه سپر و مانع اصلی در برابر بازگشت امریکا به ایران است. امریکا زورش به سپاه نمی رسد و می خواهد با این عنوان رذیلانه اقدام کند.
دکتر رضایی گفت:توصیه می کنیم به این آقای ترامپی که بیماری طرح شدن دارد، بداند که این اقدام خصمانه، تبعات دارد. ناوهایتان که در خلیج فارس است را می خواهید چه کنید؟ فرمانده هان این ناوها با نیروهای ما احوال پرسی می کنندتا بتوانند از تنگه هرمز عبور کنند
وی افزود: ما برنامه دراز مدت داریم و دست به کارهای شتاب زده نمی زنیم اما بدانید که تا آخرین سرباز شما را از منطقه بیرون می کنیم.
سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی گفت: ما به امام حسین (ع) تعهد دادیم و تا آخر پای این تعهد می مانیم و از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه تا آخرین قطره های خون دفاع خواهیم کرد.
ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
0
0
احسنت بر شرفت . احسنت بر فرمانده کهنه کار . احسنت بر فرمانده ولایت مدار‌. احسنت بر دلاوری و شجاعتتان. روز پاسدار را به شما فرمانده فاتح و دبیر باکفایت و سایر هم رزمانتان تبریک می گوییم. آمریکا نفس های آخرش را میکشد. درود بر شرف همه پاسداران.
ما با ولایت زنده ایم تا زنده ایم رزمنده ایم.