کد خبر: ۳۸۹۸|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
ساعت ۸:۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳۹۸/۱/۲۰ (میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار) فقط چند ساعت بعد از اینکه ترامپ شدیدترین حملات لفظی را علیه سپاه انجام داده و سپاه را به زعم خود در لیست سیاه دولت امریکا قرار دادند، محمد مهاجری بدون مقدمه در توئیتر نوشت:

محسن حیدری در یادداشتی نوشت:

ساعت ۸:۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳۹۸/۱/۲۰ (میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار) فقط چند ساعت بعد از اینکه ترامپ شدیدترین حملات لفظی را علیه سپاه انجام داده و سپاه را به زعم خود در لیست سیاه دولت امریکا قرار دادند، محمد مهاجری بدون مقدمه در توئیتر نوشت:

ماجرای توئیت ساعت ۸:۱۰ صبح

درباره توئیت ساعت ۸:۱۰ صبح محمد مهاجری، ذکر چند نکته لازم است

۱. اکنون یک هفته از خاتمه سفر محسن رضایی به مناطق سیل زده می گذرد. مهاجری اگر واکنشی درخور داشت چرا همان موقع نگفت؟ اکنون چه پیش آمده که اظهارنظر پر نیش و کنایه او را ضروری ساخته؟ یک هفته پس از خاتمه آن سفر، چه تغییری در معادلات سیاسی او رخ داده که تصمیم به این حمله گرفته است؟ اگر به یک هفته قبل برگردیم، می بینیم پیج محسن رضایی در اینستاگرام و توییتر، بیش و پیش از آنکه تصویری از خودش در مناطق سیلزده منتشر کند، تصویر جوانان را منعکس کرد که در حال کمک به هموطنان خود هستند و در متن هم از جوانها خواست با تجارب دفاع مقدس به کمک هموطنانشان بشتابند. خط رضایی از نوجوانی و جوانی و دوران مبارزه و بعدش دوران دفاع مقدس و... همین بوده و همیشه کنار مردم و در تلاش برای کاهش رنج آنها. محسن رضایی در حوادث تلخ ناشی از خروش طبیعت که در ایام فرماندهی او در سپاه رخ داد (مثل زلزله سال ۶۹ رودبار و منجیل و سیل سال ۷۳ خوزستان) تمام امکانات نهادهای تحت امر خود را پای کار برد تا رنج مردم را کاهش دهد. در ایام دبیری مجمع تشخیص هم در حوادث مختلف نظیر زلزله بم، زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب و قصرشیرین و اکنون سیل گلستان، لرستان و خوزستان همیشه دنبال به فعلیت رساندن ظرفیت های مردمی و نهادهای انقلابی و انتقال تجربه و ایجاد هماهنگی به منظور کاهش خطاهای مدیریتی نهادهای دولتی در کمک به هموطنان بوده است. رضایی این بار هم در فروردین ۹۸ درباره درد مردم گلستان، لرستان و خوزستان سکوت نکرد و بی تفاوت نبود. رضایی مثل رفقای آقای محمد مهاجری در تعطیلات لاکچری خارج از کشور نبود. رضایی در بدترین شرایط آب و هوایی که فرودگاه خرم آباد بسته بود با ماشین به مناطق سیل زده رفت و تعدادی از گروههای داوطلب مردمی را سازماندهی کرد تا به هموطنان خود کمک کنند. محسن رضایی فقط به یک "انتقال تجربه" انسانی نوع دوستانه پرداخت. چرا سیاست بازها از انتقال تجربه به جوانان هراسان شده اند؟ مهاجری به آن مدیران که در سفرهای تفریحی و شخصی خارج از کشور بودند یا سکوت کردند یا بی حال و بی عمل بودند نقدی وارد نمی کند ولی به این کهنه سرباز ملت ایران بخاطر انتقال تجربه به جوانها ایراد می گیرد. چرا سیاست بازها مخالفند که جوانها آن تجربه را دریافت کنند؟ آن تجربه گرانبها چیست که مایه بغض و هراس سیاست بازها از واشنگتن و لندن تا تهران است؟ یاللعجب!

۲. مهاجری را با مهاجرانی که مقیم لندن است اشتباه نگیریم. هر دو از مدیران فرهنگی نظام و مرتزق بیت المال بوده اند ولی آنکه مقیم لندن است این ظلمی که مهاجری مقیم تهران رواداشته را نکرده و این خوش رقصی را بی فاصله بعد از امضای ترامپ ننموده است. بله، مهاجری هنوز جسمش در تهران است ولی زبانش همسوتر با واشنگتن و لندن است در مقایسه با آن همنامش که مقیم لندن است. مهاجری مدیر رسانه های نزدیک به دولت بوده و هست اصطلاحا او هیچگاه دوشاخه اش را مستقیما به پریز ملت نزده است. (محمد مهاجری همچنین توضیح نداده در دهه ۱۳۶۰ که زن و مرد و پیر و جوان به جبهه های جنگ و خطوط مقدم و پشتیبانی جنگ شتافتند دقیقا کجا و چند روز در کنار مردم بوده، در زلزله سال ۶۹ رودبار و منجلیل، سیل سال ۷۳ خوزستان، زلزله بم، زلزله کرمانشاه و سرپل دهاب و اکنون سیل گلستان، لرستان و خوزستان چه کمکی به همنوعان خود کرده و دقیقا کجای جریان عظیم کمکهای مردمی بوده است؟
مهاجری جسمش هنوز لااقل در تهران است؛ اگر تعاقب و توالی بین حملات رسانه ای او و حملات امریکا و انگلیس می بینید، به بزرگی خودتان ببخشید. مدیونید اگر فکر کنید قطب نمای توئیتر او با واشنگتن و لندن تنظیم می شود. مخصوصا مدیون اوهستید اگر فکر بدی کنید که چرا یک هفته بعد از خاتمه سفر محسن رضایی به مناطق سیلزده و دقیقا ساعت ۸:۱۰ صبح روز "پاسدار" و کمتر از یکروز پس از سخنان ترامپ چنین توییتی زده است. حمله محمد مهاجری به محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دوران پرافتخار دفاع مقدس، وبنیان گذار نیروی قدس سپاه که امروز خار اصلی در چشم امریکا وترامپ شده آن هم بخاطر انتشار تصویر چند جوان داوطلب که به یاری هموطنانشان شتافته اند، آن هم در ایام خاص و جشنهای شعبانیه و روز پاسدار و روز جانباز، دقیقا نشان دهنده اهمیت و تاثیرگذاری محسن رضایی است و به ما می گوید که دود از کنده بلند می شود و به ما_ملت می گوید که قدر کهنه سربازهایمان را در برابر سیاست بازان بیشتر بدانیم.

۳. سردار باقرزاده رئیس کمیته تفحص پیکرهای شهدا چندی پیش در سخنانش به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز، این روز را به پاسدارها و جانبازهایی که حاضر نشدند پرونده جانبازی تشکیل دهند تبریک گفت و در آن میان خاطره کتف شکسته و جانباز شدن محسن رضایی در عملیات خیبر را برای راویان جوان دفاع مقدس تعریف کرد و توضیح داد که محسن رضایی فرمانده کل سپاه در دوران دفاع مقدس در همان بیمارستان صحرایی جبهه در کنار سربازان عادی مداوا شده و حاضر نشده حتی برای یک نصف روز به تهران برگردد و در بیمارستانهای مجهز پایتخت مداوا شود و تا پایان عملیات در خط مقدم مانده و تصویر و فیلم او با "دست آتل بندی شده" هنگام اعلام رمز عملیات وجود دارد سردار باقرزاده توضیح داد که محسن رضایی حتی حاضر نشد برای خود پرونده جانبازی تشکیل دهد و هرگز نیز این جانباز شدن را بیان نکرد.

با دیدن این هتاکی محمد مهاجری، با خودم گفتم: یا للعجب که کار مملکت به کجا رسیده که محمد مهاجری در توئیت ساعت ۸:۱۰ صبح روز میلاد امام حسین(ع) که به نام روز پاسدار و فردایش نیز بعنوان روز جانباز نامیده شده، به کهنه سرباز ملت و جانباز انقلاب و جنگ هتاکی می کند و از دوشاخه و پریز می پرسد و گستاخانه می نویسد یکنفر دوشاخه محسن رضایی را از پریز بکشد!

آقای مهاجری تو و احیانا اگر کسانی کارفرمایت بوده اند وفریبت داده انددر اشتباهید همانگونه که ترامپ وامریکا هم در اشتباهند که بخواهنددوشاخه پیروان حضرت امام حسین(ع) و حضرت ابالفضل(س) را بکشید. دوشاخه محسن رضایی ها و جانبازهای سرافراز دفاع مقدس و کتف های شکسته او و امثال او به منبع لایزال انرژی ولایت و ایثار و حضرت سیدالشهدا (ع) و حضرت ابالفضل العباس(س) وصل است. شما به کجا وصلید؟ صبح روز پاسدار و روز جانباز مبارکباد. صبحها چه زود کارت می زنید آقای مهاجری !چون در توییت خود به دیالوگی از فیلم آژانس شیشه ای اشاره کردید، من هم با دیالوگی از آن فیلم به نوشتارم خاتمه می دهم: حاج آقا تقبل الله.


ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
0
0
مردم ایران قدردان تلاشهای اقای محسن رضایی در روزهای سخت هستند.