دکتر محسن رضایی در راهپیمایی روز قدس:
کد خبر: ۳۹۲۲|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با طی کردن فاصله خیابان حافظ تا دانشگاه تهران، همراه با مردم روزه دار، جنایات رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»،  دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام، روز جمعه 10 خردادماه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همگام با مردم روزه دار تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.محسن رضایی:معامله قرن با مقاومت ملت های مسلمان محکوم به شکست است / ماهیت آمریکا از جنس دروغ و فریب است / با مقاومت فعال، محاصره اقتصادی ملت ایران، شکست خواهد خورد

دکتر محسن رضایی، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس، در جمع خبرنگاران گفت: راهپیمایی روز قدس با ابتکار حضرت امام (ره) به راه افتاده است که پرچمداری مبارزه با ظلم بزرگ قرن را بر عهده بگیرد و به امید و یاری خدا معامله قرن با مقاومت ملت های مسلمان محکوم به شکست است. این راهپیمایی ها، دهها طرح از قبیل طرح معامله قرن را با شکست مواجه کرده است.
وی با قدردانی از راهپیمایی عظیم امت اسلامی علیه رژیم غاصب اسرائیل گفت: از افتخارات ملت بزرگ ماست که ظلم های بزرگی که به جهان اسلام وارد شده را به موقع تشخیص داده و در صحنه مقابله با ان حضور فعال دارد. این حضور چشمگیر ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، نشان دهنده بصیرت و موقعیت شناسی مردم ماست. این احساس مسئولیت ملت ایران نسبت به سرنوشت خود و جهان اسلام در دنیا زبانزد است. مساله فسلطین محدود به فلسطینی ها و اعراب نمی شود و کانون فتنه ای که در منطقه شکل گرفته است منطقه را نا امن کرده است اسراییل در این هفتاد سال، فتنه های فراوانی را راهبری کرده است. از حمله صدام حسین به ایران و کویت تا موضوع داعش و مساله تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران از اتحاد شوم آمریکا، انگلیس، عربستان و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است. ملت های منطقه زمانی به آرامش می رسند که این غده سرطانی و نامشروع از منطقه دفع شود. 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن محکوم کردن اظهارات ترامپ و اقدامات دولت آمریکا در تحریم اقتصاد ایران گفت: پاسخ ملت ما مقاومت فعال است. ما اطمینان داریم که محاصره اقتصادی آمریکا را خواهیم شکست. بارها ما با آمریکایی ها در صحنه های مختلف زورآزمایی کرده ایم. در ایران ظرفیت های بزرگی است که با این محاصره اقتصادی فعال خواهند شد و با سربلندی از این مرحله عبور خواهیم کرد. 
وی افزود: اقدامات متناقض آمریکا، بیانگر این است که سردمداران کاخ سفید هم در برنامه ای که طراحی کرده اند با تردید و اشکالات جدی مواجه هستند. ماهیت آمریکا از جنس دروغ و فریب است که گاهی با پوشش های انسان دوستانه سعی می کنند، نیات خود را بپوشانند ولی واقعیت ذات آمریکا بر دروغ و نیرنگ استوار است. ترامپ متوجه شده است که محاسباتش در مورد نظام جمهوری اسلامی اشتباه بوده و در آینده پشیمان تر خواهد شد. 
دکتر محسن رضایی با اشاره به دشمنی های آل سعود با ملت های مسلمان منطقه گفت: آقای بن سلمان در حال انجام یک خیانت بزرگ به جهان اسلام است و با به راه انداختن سر و صدا می خواهند افکار عمومی دنیا را از خیانت هایی که به آرمان ملت فلسطین و جهان اسلام روا داشته اند، دور کنند.

ارسال نظر