دکتر رضایی طی یادداشتی در اینستاگرام خود مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۹۴۵|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
پس از اعلام حذف چهار صفر از پول ملی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام این اقدام طی یادداشتی در اینستاگرام شخصی اش از سوی دولت، ناقص و هزینه بر دانست
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادداشتی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

از دولت و مجلس می‌خواهم اصلاحات اقتصادی را جدای از هم پیش نبرند. حذف چهار صفر از پول ملی به این صورت یک اقدام ناقص و هزینه بر است و نظام پولی و مالی کشور را باید به صورت یکجا و یکپارچه اصلاح کرد.
ساختار بودجه، نظام مالی، بازار سرمایه، نظام پولی و ارزی کشور مانند ظروف مرتبطه هستند. اگر یکی را اصلاح و دیگری را بلاتکلیف بگذارید سیستم به صورت الاکلنگی، فعال می‌شود و آثار اصلاحات را ازبین می‌برد؛علاوه بر آن اقدامات جزیره‌ای زیرساخت‌های اقتصادی را بجای اصلاح، تخریب می‌کند!
لزوم تعامل دولت و مجلس در خصوص اصلاحات پولی

ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امید از گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
برادر محسن ازت عاجزانه خواهش میکنم تو انتخابات ۱۴۰۰ به صورت مستقل شرکت کنی و بادولت سایه سعید جلیلی با تمام توانت به مردم بدون شعار صادقانه خدمت کنی واز دانشگاهها و رادیو اقتصادمثل برنامه شب آفتابی نهایت استفاده را داشته تا طعم شیرین انقلاب اسلامی برای مردم با غیرت کشور به تلخی تبدیل نشه.اصولگرا و اصلاح طلب هم برات مهم نباشه ،با رهبرم شاخ نشو،متخصصینا دورت جمع کن از خدا وامام زمان هم کمک بگیر، جای تاسفه برای کشور یه پوشک نتونه درست کنه،شعار عملگرات هم قرار بده،تحقق همه شعارها ی سال رهبری به کمک خدا و رهبر و مردم،منم همیشه دعات می کنم مرد
امید از گیلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
0
0
برادر محسن می تونی ایده زیر را پیاده کنی. تو تهران کار آفرین های زیادی هستند، می تونی مثلآ برای کارآفرین مد ولباس_ همه اینا را سعید جلیلی می شناسه_ بستری ایجاد کنه که به کمک دهیاران و فرمانداران تو مساجد و مدارس که بخش زیادی از سال خاک می خورند،مشگل گشای ملت ایران که جوانان هستند را بیارند و آموزش بدند وتو بازارهای کشور مثل بازار مرزی آستارا عرضه کنند، از هیءت های امام حسین برای تهیه چرخ خیاطی کمک بگیرید،از فرماندار وبخشدار هم بخواهین که از فروشگاه خواهش کنن بعد تمام شدن کالای خارجیشون از کالای ساخت مشگل گشاهای ملت ایران استفاده کنند .