کد خبر: ۳۹۵|
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
شامگاه روز گذشته همزمان با سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی، دکتر محسن رضایی با حضور در منزل این شهید سرافراز سپاه اسلام، ضمن دیدار با خانواده ایشان از نقش بی بدیل ارتش جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی صیاد شیرازی در دفاع مقدس تجلیل کرد .
دکتر رضایی و امرای ارتش در منزل شهید صیاد شیرازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، در این دیدار که برخی از فرماندهان و امرای ارتش مانند علی دادبین و امیر بقایی نیز حضور داشتند، محسن رضایی  به دوستی و برادری صداقت و همبستگی ارتش و سپاه برای اعتلای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : اخلاص شهید صیاد شیرازی و برادران ارتش باعث شد تمام تجربیات و توان ارتش در خدمت پیشبرد اهداف کشور در دفاع مقدس قرار گیرد .

دکتر رضایی ادامه داد: سپاه و ارتش در کنار هم ، جنگ را اداره کردند و ما با شهید صیاد در فضای برادری و همدلی تمام تصمیمات کلیدی و حساس را به طور مشترک اتخاذ می کردیم .
شهید صیاد مظهر اخلاص ، دیانت، و فداکاری های ارتش جمهوری اسلامی ایران است و نیروی ارتشیان جان بر کف کشورمان در هیچ ارتشی ما به ازا ندارد و قطعا در تاریخ رشادت ها و استواریهای ملت ایران باقی خواهد ماند .

در این نشست فرماندهان دفاع مقدس خاطرات خود را از رشادت های شهیدان بابایی، اردستانی، ستاری، دوران، همت ، حسن باقری و سایر فرماندهان بیان کردند و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

 

 
 

ارسال نظر