کد خبر: ۴۰۴۴|
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن تبریک عید نوروز به تمامی هموطنان، از خدای متعال سال جدید را سال پایان شداید جاری و آغاز فصلی نو از نزول نعمت‌های بیکرانش به ملت ایران، آرزومند شد.
به گزارش «پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی»، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت:


بسم الله الرحمن الرحیم
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، از خدای متعال می‌خواهم سال جدید را سال پایان شداید جاری و آغاز فصلی نو از نزول نعمت‌های بیکرانش به ملت ایران قرار دهد.

سالی که گذشت، پر از حوادث تلخ و شیرین بود. وقوع سیل، سقوط هواپیما و شیوع کرونا کام همهٔ ما را تلخ کرد. شهادت برادر از جان عزیزترم حاج‌قاسم غمی بزرگ بر قلب‌های ما بر جا گذاشت؛ اما با شهادت او انقلاب بزرگی آغاز شد که رستاخیز ارزش های انقلاب بود و با تشیع پیکر پاکش به اوج خود رسید. 
جوش وخروش مردم در یاری وبرادری وکار برای خدا درسیل وکرونا همبستگی ملی را تقویت کرد.
اینک، موج بلند اراده ملی در ایران دوباره سربلند کرده است تا با قوی شدن در داخل، بخصوص با جهش اقتصادی درسال پیش رو و فراهم کردن مقدمات اخراج امریکا از منطقه، به این‌مصیبت‌ها پایان دهد.
 ملت ما با ضربه‌ای کاری به حیثیت آمریکا در ساقط کردن پهپاد پیشرفته و موشک‌ باران پایگاه نظامی‌اش در منطقه و شروع مبارزه جدی با فساد و انتخاب نمایندگان انقلابی برای مجلس پیش رو در داخل کشور
پرچم فکر انقلابی و فعالیت جهادی را بلند کرده است.
سالی که گذشت، سال پایان اندیشهٔ چشم به اسمان بیگانگان دوختن و تفکر امریکایی در سپهر حکمرانی کشور نیز بود. با آشکار شدن بی‌ارادگی و بی‌عملی غربی‌ها اروپایی‌ها و بدعهدی آمریکایی‌ها، دیگر کمترین اعتباری برای چشم‌دوختن به دست غربی‌ها به عنوان یک مسیر حل مسائل کشور وجود نخواهد داشت.
از خدای متعال می‌خواهیم که در سال ۹۹، ملت بزرگ ایران با فراهم کردن زمینه شکل‌گیری یک دولت جوان و انقلابی، سومین گام خود را نیز با موفقیت بردارد و بهار دوم انقلاب را در گام دوم، رقم بزند. 
پاینده و پیروز باشید
محسن رضایی
اول فروردین ۹۹
ارسال نظر