کد خبر: ۴۰۵۵|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی شهادت سردار میرزا محمد سلگی با تکریم روح بلند این مجاهد والامقام، همگان را به مطالعه روایت او از دوران پر افتخار دفاع مقدس در اثر جاودانه «آب هرگز نمی میرد» دعوت کرد
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر محسن رضایی، متن پیام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

عبد صالح خدا، جانباز سرافراز، سردار حاج میرزا محمد سلگی پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه خدا، به زیارت حضرت حق شتافت و آسمانی شد.
همه کسانی که از نزدیک او را می شناختند، نیک واقفند که سلگی، انسانی مخلص، غیور، شجاع، مسئولیت پذیر، خدوم، بصیر، شب زنده دار و اهل تهجد و به تمام معنا انقلابی بود.
اینجانب با تکریم روح بلند این انسان الهی و مجاهد والامقام، همگان را به مطالعه روایت او از دوران پر افتخار دفاع مقدس در اثر جاودانه «آب هرگز نمی میرد» دعوت می کنم و ضمن عرض تبریک به محضر فرمانده معظم کل قوا، همرزمانم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عموم مردم وفادار و قدرشناس همدان و نهاوند، بویژه خانواده مکرم ایشان، از درگاه خداوند منان، برای آن شهید وارسته علو درجات و برای عموم مصیبت دیدگان، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می کنم.
 
محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
0
0
سلام علیکم،برادر محسن ازت خواهش می کنم به کمک رییس جمهور بیایی بهش راهکار بده تا در کنار کرونا،از لحاظ اقتصادی بدبخت نشیم،الان زمان لت وبار کردن دولت نیست،تو مسلمانی فرق می کنی با بقیه،قربان دل پاکت