کد خبر: ۴۱۹۱|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰
پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی (www.rezaee.ir) به مناسبت هفته بسیج از ۲۹ آذر تا ۵ دی ۱۳۹۹ پذیرای نوشتارهای شما مخاطبان گرامی و آماده انتشار آنها است و به نوشتارهای برتر، لوح تقدیر اهدا خواهد شد.
مدیریت پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی با صدور اطلاعیه ای مخاطبان خود را به نکوداشت هفته بسیج فراخواند و برای انتشار مطالب ارسالی مخاطبان ابراز آمادگی کرد.

در اطلاعیه پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی آمده است: از ۲۹ آبان تا ۵ آذر، در تقویم رسمی کشورمان به عنوان "هفته بسیج" نامگذاری شده است. در پنجم آذر سال ۱۳۵۸، امام خمینی (ره)، فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمود که در ادامه و طی دوره ولایت امام خامنه ای (مد ظله) به درختی تنومند تبدیل شد. این پایگاه اطلاع رسانی به مناسبت هفته بسیج از ۲۹ آذر تا ۵ دی ۱۳۹۹ پذیرای نوشتارهای شما مخاطبان گرامی و آماده انتشار آنها است و به نوشتارهای برتر، لوح تقدیر اهدا خواهد شد. از علاقمندان دعوت می شود نوشتارهای ارزشمند خود را از طریق دریچه "تماس با ما"ی پایگاه rezaee.ir ارسال نمایند.

در این اطلاعیه تاکید شده است: هفته بسیج، فرصتی برای هم اندیشی درباره فرایندهای مشارکت مردمی در انقلاب اسلامی است. این انقلاب از مردم و برای مردم بوده و مدیریتش هم باید به دست مردم باشد.

این اطلاعیه می افزاید: تحقق این ۳ اصل راهبردی (از مردم، با مردم، برای مردم) نیازمند نقش آفرینی آگاهانه و موثر مردم در مدیریت جامعه و تحقق مدیریت مردمی است. شاید از این رو بوده که دشمن و ماشین تبلیغات خارجی و داخلی آن، چون از مدیریت مردمی هراس دارند همیشه به دنبال فروکاستن بسیج به کلیشه های سطحی بوده و هستند. از یک منظر دیگر، هفته بسیج فرصتی برای تذکر به مسئولان در مورد مسئولیتشان در برابر خون شهدا و پیروی از مدیریت مردمی و جهادی و پرهیز از مدیریت محفلی و باندی است.

در پایان این فراخوان آمده است: بی شک شهدای دفاع مقدس در قله تفکر بسیجی قرار دارند و ستارگان اسمان مقاومت اند که راهنمای ما و نسلهای آینده هستند. بسیج محدود به دیروز یا قالبی معیّن و منجمد نیست. سلسله جبال بسیج باشکوه و پردامنه است و هر جا حماسه مردمی ایرانیان و مقاومت بر سر آرمانهای الهی و انسانی هست، بسیج هم هست.
ارسال نظر