در سالروز شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس
کد خبر: ۴۲۹۰|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به زیارت مزار سردار دلها و دیدار همرزمانش در کرمان رفت.
دکتر رضایی به زیارت مراز شهید سلیمانی و دیدار دو خانواده شهید کرمان رفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز شنبه 13 دیماه در بدو ورود به کرمان، به گلزار شهدای این شهر رفت و با قرائت فاتحه بر مزار سردار دلها ادای احترام کرد و لحظاتی در کنار مرقد یار و همرزم خود به مناجات پرداخت.

دکتر رضایی همچنین با حضور در منزل شهیدان انجم شعاع به روان پاک  شهیدان این خانواده مجید، حمیدرضا و مسعود انجم شعاع و مرحوم حاجی انجم شعاع درود فرستاد. مرحوم انجم شعاع جانباز دفاع مقدس و راننده حاج قاسم سلیمانی بوده است.

دکتر محسن رضایی در این دیدار صمیمانه گفت: من به خانواده شما که فرزندانش را در راه خدا تقدیم کرده است، سرتعظیم فرود می آورم و از صبر و مقاومت شما تشکر می کنم.

مادر شهیدان انجم شعاع ضمن خیرمقدم گویی به فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس درباره فرزندان شهید خود شرح داد و وصیت نامه فرزند 18ساله خود را به دکتر محسن رضایی نشان داد و گفت: به شهادت فرزندانم افتخار می کنم. از شهادت پسرانم دلم نگرفت اما از شهادت حاج قاسم دلم شکست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از شنیدن روایت های این خانواده معزز از انس و الفت دوجانبه مرحوم انجم شعاع با شهید سلیمانی گفت: در جبهه ها، موضوع برادری بر اساس نور الهی شکل گرفته بود و تا کسی در جبهه ها حضور نداشته باشد نمی تواند عمق این پدیده را درک کند. برادری در جبهه گاهی بالاتر از پدر و مادر و همسر و فرزند قرار می گرفت. برادری بالاتر از روابط قوم و قبیله و ارتباط فرمانده و نیرو بود. ارتباطی که بین حاج قاسم و پدر شما بوده یک ارتباط برادری است که با هیچ چیزی قابل توصیف و بیان نیست.

دکتر رضایی سپس به ملاقات خانواده سردار شهید علی شفیعی رفت. سردار شهید علی شفیعی مسوول محورهای عملیاتی لشکر ۴۱ ثارالله بود که در سن ۲۱ سالگی در محور عملیاتی ام الرصاص بر اثر برخورد ترکش خمپاره، به شهادت رسید.

در این دیدار، دکتر رضایی ضمن قرائت فاتحه به روان شهیدان دفاع مقدس، از خداوند توفیق عمل به وصایای شهیدان و ادامه راه ایشان را مسالت کرد.
ارسال نظر