کد خبر: ۴۳۷۵|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
rezaee.ir - گزارش:
مجله تخصصی «نبض اقتصاد» در شصت و هفتمین شماره خود، با تیتر «آیا رئیس جمهور آینده اقتصاددان خواهد بود؟»، به بررسی دیدگاه های اقتصادی دکتر محسن رضایی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، مجله نبض اقتصاد که شعار آن «تریبون فعالان اقتصاد» است، در شماره بهمن ماه خود، با طرح این پرسش بر روی جلد خود که «محسن رضایی درباره راه های اصلاح آینده اقتصاد ایران چه می گوید؟»، گزارشی در مورد نگرش نویسنده کتاب «ایران آینده» درخصوص رشد و افت شاخص کل بورس و نقد عملکرد مدیریت اقتصادی دولت را با عنوان «نگاهی به دیدگاه های محسن رضایی درباره بورس و بازار سرمایه» منتشر کرده است.

مدیرمسئول این مجله اقتصادی در صفحه 8 و 9 خود، با چاپ تصویر 24 چهره مطرح برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 می نویسد: «سیدابراهیم رئیسی، محسن رضایی، محمدباقرقالیباف و سعیدجلیلی کماکان از گزینه های اصلی کاندیداتوری به شمار می روند».

نبض اقتصاد در صفحه 10 و 11 خود با چاپ مقاله ای از بهمن آذری با عنوان «آیا رئیس جمهور آینده اقتصاددان خواهد بود؟»، می نویسد: «به نوعی آینده کارآمدی نظام سیاســی ایــران به آینده توان اصولگرایی گره خورده اســت. آیا آنها تــوان تئوریک و میدانی الزم را با محســن رضایی که دکتــری اقتصــاد دارد و در سیاســتهای توســعه صاحب دکترین است و یک جنگ را اداره کرده اســت، تجربه خواهند کرد؟».

در صفحات 14 تا 17 این مجله تخصصی گزارش مبسوطی با عنوان «نگاهی به دیدگاههای محسن رضایی درباره بورس و بازار سرمایه» به قلم محسن حیدری به چاپ رسیده است که با کنار هم گذاشتن دیدگاه ها و مواضع دکتر رضایی درباره مدیریت بازار سرمایه در دو سال اخیر می خوانیم: «دکتر رضایی در آزمون صداقت با مردم و دلسوزی با دولت، سربلند بیرون آمده و دغدغه ها و راهکارهای خود را پیرامون موضوع مهم بورس و تعادل اقتصاد، با دولت و مردم درمیان نهاده است؛ این راهکارها با ناشنوایی مسؤولان دولتی به یک حسرت تبدیل شد؛ حسرت اینکه چرا مدیریت امور اقتصادی کشور ما از یک اصول علمی پیروی نمی کند و اینکه مگر اقتصاد یک علم نیست؟».

مجله تخصصی نبض اقتصاد از نشریات مهم اقتصادی کشور است که با مدیرمسئولی مهندس محمدرضا جمشیدی منتشر می شود.
ارسال نظر