دبیر مجمع تشخیص در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس در خرم آباد؛
کد خبر: ۴۴۶۷|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز (یکشنبه) پس از ورود به مرکز استان لرستان و زیارت مزار شهدای خرم آباد، با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش rezaee.ir ، دکتر رضایی صبح یکشنبه 17 اسفندماه در دیدار با جمعی از پیشکسوتان جهاد و ایثار در جبهه تحول خواهان انقلابی خرم آباد، گفت: بسیار خوشحالم که پس از زیارت قبور شهدا، در میان شما همسنگران شهدا هستم. پیام شهدا به ما این است که نظاره گر و بی تفاوت نباشیم. الان لشکرهای دشمن در جبهه اقتصادی علیه کشور ما مستقر شده اند. پول های ملت ایران را در بانک های خارجی گروگان گرفته اند. پول ملی ما را تضعیف کرده اند. ستون پنجم دشمن هم پشت جبهه این جنگ نابرابر اقتصادی، فعال شده است.

وی افزود: امروز جای تعلل و تماشا نیست. جبهه بزرگ اقتصادی از گمرک و نقطه صفر مرزی تا خانه های مردم تشکیل شده است و باید فعالانه اوضاع را تغییر بدهیم. مردم از گرانی، فساد، تبعیض خسته شده اند. مردم در خرید اقلام اساسی و خوراک سفره ها با سختی روبرو شده اند و حتی برخی محرومین نان قرضی تهیه می کنند. باید سازندگی و پاکسازی کرد. گرفتن مفسدین و نفوذی ها کافی نیست، باید اقتصاد کشور را با همراهی مردم آباد کرد.

فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: در دوران جنگ، ما پل 12 کیلومتری ساختیم و خودروهای حامل نیرو را به خط مقدم در جزایر مجنون می رساندیم. چطور الان نمی توانیم جلوی از بین رفتن 30 درصد محصولات کشاورزی را در کشور بگیریم؟ چطور نمی توانیم نهاده های دامی را برای دام و طیور تولید کنیم؟ چطور نمی توانیم جلوی نوسان قیمت ها را بگیریم؟ با سر و سامان دادن اقتصاد، تحریم ها خنثی می شود. همزمان با آن، باید نفوذی ها و رانتخوارها را رسوا کنیم.

دکتر رضایی گفت: نیروهای انقلاب باید با تمام قدرت به صحنه بیایند. شاهد باشید که خدا به برکت حضور مردم و نیروهای مخلص، مشکلات را از سر راه جامعه ما برمی دارد و می توانیم اولین دولت گام دوم انقلاب را قوی، کارآمد، مسئولیت پذیر و پاسخگو تشکیل دهیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شک نکنید اینکه برادران شما شهید شدند و شما زنده مانده اید، امتحان الهی و حکمت پروردگار است تا به یاری مردم بیایید. امام (ره) آخرین پیامی که به ما داد این بود که «عزیزان جنگ تمام شده اما ماه ها و سالهای حساس و تعیین کننده ای در پیش است» این آخرین پیام امام قبل از رحلتشان به فرماندهان دفاع مقدس بود. امروز هم باید با تمام توان در صحنه حاضر باشیم و امام زمان(عج) و فراخوان امام ِ انقلاب را لبیک بگوییم.
ارسال نظر