کد خبر: ۵۱۳|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای تک تک استان ها و شهرهای کشور متناسب با پتانسیل آنان برنامه های اقتصادی دارم.
برای تمام استانها برنامه اقتصادی دارم/ بیکاری و گرانی با شعار برطرف نمی شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با حضور در جمع مردم شهرستان سپیدان با اشاره به اینکه باید به اقتصاد و معیشت روستائیان توجه فراوان شود، گفت: امروز زمانی است که جنگ به مزارع  کشیده شده و اید شعار مرگ بر آمریکا را در تولید و تلاش در مزارع کشاورزی سرداد.

وی در پاسخ به برخی از انتقادات در خصوص حضور او در روستاها یادآور شد: نمی شود در تهران نشست وبرای کشور نسخه اقتصادی پیچید به همین دلیل من برای تک تک استانها و شهرهای کشور متناسب با پتانسیل آنان برنامه های اقتصادی دارم.

رضایی تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که برنامه ریزی اقتصادی برای یک کلانشهر با برنامه ریزی اقتصادی برای یک روستا کاملاً متفاوت است و من برنامه ریزی اقتصادی خود را از پایین به بالا شروع کرده ام.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: امروز زمانی است که گرانی و بیکاری در کشور به یک بیماری تبدیل شده اما همین بیماری نیز قابل درمان است.

بیکاری و گرانی با شعار برطرف نمی شود

دبیر تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه گرانی و بیکاری با شعار دادن برطرف نمی شود تاکید کرد: نمی توانیم شعار حل مشکل بیکاری و گرانی را سر دهیم و اینان را به گردن بیاندازیم و در انتظار رفع این مشکلات باشیم درحالیکه امروز کشور با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند.

رضایی ادامه داد: برخی از  استان های کشور از جمله لرستان بیکاری بالای 26 درصد را تجربه می کند بنابراین نمی توانیم نسخه اقتصادی پایتخت را در شهرهای استان اجرایی کنیم.

 

ارسال نظر