کد خبر: ۵۲۱|
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دوران ائتلافات سیاسی به پایان رسیده است و من با ملت ایران ائتلاف می کنم و 1 + 70 میلیون نفر را تشکیل داده ام.
دوران ائتلافات سیاسی در ایران به پایان رسیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با دانشجویان شیراز گفت: دوران ائتلافات سیاسی به پایان رسیده است و من با ملت ایران ائتلاف می کنم و 1 + 70 میلیون نفر را تشکیل داده ام.

وی افزود: اگر هاشمی رفسنجانی کاندیدای حضور در این انتخابات شد نشانه های اختلاف ما دو نفر را خواهیم دید وی با بیان اینکه حضور من در مجمع تشخیص مصلحت به پیشنهاد هاشمی نباید یادآور شد زمانی که من از سپاه آمدم آیت الله هاشمی رفسنجانی کسی دیگری را پیشنهاد داده بود که قبلا هم مورد تایید رهبری قرار گرفته بود اما زمانی که قرار شد من از سپاه خارج شوم رهبری حضور من در مجمع تشخیص مصلحت نظام را تایید کردند.

کاندیدای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده تصریح کرد: من آزادی خود را به هیچ جناجی نمی فروشم و استقلال سیاسی خود را کاملا حفظ می کنم تیم من متشکل از بچه های انقلابی امام(ره) است.

رضایی در پاسخ به سوال دانشجویی دیگر در خصوص اصولگرا بودن خود یادآور شد من اصولگرایی واقعی قبل از انقلاب هستم و کارنامه من این صحبت را تایید می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در سال 59 حاضر نشدم که مثل برخی در کنار خانواده خود در پایتخت بمانم بلکه  لباس سیاست را خارج و لباس رزم پوشیدم و از این کار خود به طور کامل راضی هستم.

دوران ائتلافات سیاسی در ایران به پایان رسیده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  در پاسخ به سوال دانشجویی دیگر مبنی بر عدم حضور او در ائتلافات دیگر گفت: دوران ائتلافات سیاسی به پایان رسیده است و من با ملت ایران ائتلاف می کنم و 1 + 70 میلیون نفر را تشکیل داده ام.

وی ادامه داد: امروز باید با دقت هر چه تمامتر حرکت کنیم و صحبتهایی را بیان داشته باشیم. من در بحث هزینه های تبلیغاتی هم از مردم کمک گرفتم چرا که مثل دولت وصل به منابع ثروت نیستم و نه مثل برخی دیگر که مسوول نهادها و  سازمانهای مختلف هستند می توانم از بودجه های آنها استفاده کنم که اگر هم بودم چنین کاری را انجام نمی دادم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به اعتراض دانشجویی در خصوص اتفاقات بعد از انتتخابات 88 یادآور شد: افتخار نظام جمهوری اسلامی این است که اعتراض کردن را به جامعه برگرداند اما مهمترین بحثی که باید به آن توجه کنیم اعتراض قانونی است که من پس از انتخابات 88 این کار را انجام دادم.

رضایی افزود: اعتراض من  به وزارت کشور به شورای نگهبان رفت و آنان نیز پاسخ مناسبی به من دادند و رفتار من باعث شد که در سال 89 مقام معظم رهبری رفتار گذشته مرا تایید کند.

کاندیدای حضور در انتخابات آتی ریاست جمهوری ادامه داد: کار بیخودی بود که بعد از سال 88 فضای دانشگاهها بسته شد و اجازه اظهار نظر را به هیچ کس نمی دادند به همین دلیل امروز دانشجویان زمانی که یکی از مسوولین را می بینند می خواهند مباحث خود را در میان بگذارند.

با لباسی متشکل از اقوام مختلف ایران ثبت نام می کنم

رضایی در پاسخ به سوال دانشجویی دیگرمبنی بر اینکه شما در هر استان لباس قومیتهای آن منطقه را می پوشید گفت: اقوام ایرانی مورد احترام همگان هستند و هیچ گاه این اقوام از ایران جدا نخواهند شد.

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: با لباسی متشکل از تمام اقوام ایران در وزارت کشور حاضر می شوم و ثبت نام خواهم کرد چرا که این کار احترام به تمام اقوام ایران است.

رضایی با اشاره به اینکه متاسفانه تمامی مسائل در این کشور سیاسی شده یادآور شد: امروز تمامی اقوام در کشور ما رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته است که از جمله آنها بخش فرهنگ ورزش اقتصاد و... است.

رضایی تاکید کرد: فوتبال در کشور ما به یک جریان مافیایی تبدیل شده است و همانگونه که مشاهده می کنید 8 سال است که نتوانسته ایم افتخار کسب کنیم چرا که ورزش ما هم دست افراد ورزشی نیست.

ارسال نظر