کد خبر: ۶۴۵|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۶
طی بیانیه ای یک‌هزار و 211 دانشجو و نخبه لرستانی از برنامه‌های محسن رضایی استقبال کردند.
حمایت 1211 نفر از دانشجویان لرستانی از برنامه‌های دکتر رضایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، در بیانیه دانشجویان و نخبگان لرستانی با بیاناتی از امام راحل آمده است که ما باید بدانیم که اگر ملت‌ها چیزى را خواستند، تحقق پیدا مى‏کند، سرنوشت هر ملتى به دست خودش است، هر ملتى باید سرنوشت خودش را خودش تعیین کند، با اراده ملت‌ها، اراده‏اى که تبع اراده خداست، اراده‏اى که براى خداست، غیر ممکن‏ها ممکن مى‏شود و محال‌ها واقع، ما به نیروى ملت اتکا داریم، جلب نظر مردم از امورى است که لازم است.

  در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: هم‌اینک که در آستانه سرنوشت‌سازترین انتخابات تاریخ انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، بدون تردید عمل به این تکلیف ملی و شرعی و پیروی از راه امام امت و شهدای انقلاب اسلامی، بارگرانی است که بر دوش آحاد ملت خداشناس و به خصوص جوانان و نخبگان این ملت گذاشته شده است.

این بیانیه می‌افزاید: ما جمعی از دانشجویان و نخبگان استان لرستان به نمایندگی از مردم شجاع و آزاده این دیار و در کنار جامعه دانشجویی ایران اسلامی به وظایف خود که همان آگاه‌سازی ملت در راستای انتخاب کاندیدای اصلح است واقف بوده و به ندای ولی امر مسلمین مبنی بر خلق «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» دیگر لبیک گفته و در راستای اعتلای اهداف و آرمان‌های این انقلاب الهی خواهیم کوشید.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما به عنوان قطره‌ای از دریای بیکران و خروشان ملت خداشناس و با بصیرت، برای انتخاب کاندیدای اصلح و شایسته ریاست جمهوری، که فردی کارآزموده، توانمند، مدیر و مدبر، معتقد به اهداف و آرمان‌های انقلاب و دلسوز ملت و اسلام باشد و با عنایت به فرمایش‌های مقام معظم رهبری پیرامون ویژگی‌های فرد اصلح دکتر محسن رضایی را شخصیتی معتقد به نظام و قانون اساسی، با تجربه، اقتصاددان، با تدبیر و ... یافتیم.

این بیانیه می‌افزاید: جامعه دانشجویی استان شهیدپرور لرستان با توجه به سابقه در خور تحسین و همتی که از جناب آقای دکتر رضایی سراغ دارد، حمایت خود را از کاندیداتوری این شخصیت فرهیخته اعلام می‌کند و امید است که با تخصص و درایتی که در ایشان سراغ داریم، زمینه‌های اعتلای جامعه ایران اسلامی و رهایی از بند تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و داخلی که خواسته و ناخواسته با سوء مدیریت کشور را در شرایط سخت فرو برده‌اند، فراهم آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: شک نداریم که حضور دکتر محسن رضایی در انتخابات، این رخداد را به حماسه‌ای ملی و جهانی بدل خواهد کرد و با استقرار «دولت عشق» که با تخصص و شایستگی همراه خواهد بود، به سوی جامعه آرمانی پیش می‌رویم.

این بیانیه می‌افزاید: حمایت ما از دکتر محسن رضایی قطعی است و حضور شخصیت‌های سیاسی دیگر در انتخابات هیچ خدشه‌ای به انتخاب وارد نمی‌کند.

گفتنی است، این بیانیه به امضای یک‌هزار و 211 نفر از دانشجویان و نخبگان لرستانی رسیده است.
 

ارسال نظر