کد خبر: ۶۵۵|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: 20 سال تمام است که نگران اقتصاد کشور هستم و برای ساختن آن برنامه دارم.
رضایی: رقبایم تازه به فکر اقتصاد افتاده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از فارس از یاسوج، محسن رضایی عصر امروز در جمع اصحاب رسانه استان کهگیلویه‌وبویراحمد و در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که ایده‌های اقتصادی هفت رقیب دیگر خود را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار کرد: با همه ارادتی که به آنها دارم 20 سال است که به فکر اقتصاد کشور هستم و برای ساختن آن برنامه دارم‌ در حالی که برخی دوستان تنها دو سال است که به فکر اقتصاد افتاده‌‌اند.


رضایی در همین زمینه تصریح کرد: به دنبال مناظره سفت و سخت اقتصادی با آقایان رقبا هستم و اعتقاد دارد گفت‌وگوها باید جدی‌تر باشد و سپس به کلیات بپردازیم.


وی ادامه داد: اقتصاد را باید به صورت عمیق‌تر موشکافی کنیم تا مردم به واقعیت‌ها پی ببرند.


رضایی مناظرات کنونی را در شأن نامزدهای ریاست جمهوری ندانست و افزود: امیدواریم با اصلاحاتی که صورت می‌گیرد این شکل مناظرات تغییر کند تا بتوانیم بهتر برنامه‌ها و ایده‌های خود را به مردم معرفی کنیم.


نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وقتی رئیس‌جمهور شدم و فرمان آن را به دست گرفتم چند حادثه مهم در کشور رقم می‌خورد، عنوان کرد: نخست اینکه کارآفرینان احساس امنیت می‌کنند و در ادامه مفسدان اقتصادی آرامش خود را از دست می دهند و دست آخر اینکه بیگانگان در موضع انفعال قرار می‌گیرند و تحریم‌های آنها با تدابیر مناسب بی‌اثر می‌شود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوالی که آیا تز فدرالیته اداره کردن اقتصاد کشور منجر به قوم گرایی نمی‌شود، تصریح کرد: قوم‌ها با یکدیگر برابر و برادر هستند و این مدل تکثر در عین وحدت را تقویت می‌کند و استقلال عمل در ابعاد اقتصادی بیشتر می‌شود.


رضایی گریزی به موضوعات هسته‌ای نیز زد و در همین زمینه گفت:‌ سیاست خارجی عزتمندانه را به جد پیگیری می‌کنم و سعی خواهیم کرد با تدبیر مناسب از موضوع هسته‌‌ای عبور کنیم. چرا که این بخش دستاویزی برای دشمنان شده تا ارتباطات خارجی ایران را با اخلال مواجه کنند.


رضایی افزود: با یک دیپلماسی قوی و بازی برد ـ برد این موضوع را پشت سر خواهیم گذاشت و دست عده‌‌ای را که می‌خواهند برای ایستادگی ما بهانه‌جویی کنند از پشت خواهیم بست.


رضایی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاران در ارتباط با مواضع خود نسبت به سوریه و حوادث کنونی آن اظهار کرد: سوریه برای ما خیلی مهم است و باید با همکاری اضلاعی چون مخالفین سوری که اهل سوریه باشند و دولت این کشور به اضافه همسایگان مشکلات آنها را با درایت حل و فصل کنیم و در صورتی که مورد اعتماد مردم واقع شوند با همکاری ترکیه، عربستان و لبنان این موضوع را به صورت مسالمت‌آمیز فیصله می‌دهیم.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
علي رضا
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
سلام حاج محسن ايران نگاه هش به شماست من خودم به شخصه به شما راي مي دهم و خانواده ام را ترقيب به راي دادن به شما مي کنم .اميد به دروان پاکي و نجابت وزمينه ساز ظهور آقا امام زمان .
محمد علي نصيري
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
آقا محسن به حق که شايسته رئيس جمهورياست
ميثم صفري حاجت آقايي
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
درود بر استاد تدبير دکتر رضايي
با تمام وجود افتخار مي کنم که دوستدار ايشان هستم.
علي رضا
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
سلام حاج محسن ايران نگاه هش به شماست من خودم به شخسه به شما راي مي دهم و خانواده ام را ترقيب به راي دادن به شما مي کنم .اميد به دروان پاکي و نجابت وزمينه ساز ظهور آقا امام زمان .
يونسي
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۱
0
0
بي صبرانه منتظر شما در شيراز هستيم
آرزوي قلبي من پيروزي شماست
حضور دوباره شما در انتخابات بيانگر شخصيت مردمي شماست من فقط به اميد پيروزي شما پاي صندوق راي ميام