کد خبر: ۶۶۹|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
درخشنده گفت: از نوع صحبت های محسن رضایی این طور برداشت می شد کرد که ایشان برنامه محورتر هستند و در حوزه اقتصاد برنامه های مشخص و روشنی را دنبال می کند.
پوران درخشنده: محسن رضایی برای اداره کشور برنامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، پوران درخشنده، فیلمساز اجتماعی با تاکید بر این مساله که دیدگاه های محسن رضایی در برنامه مناظره هشت نامزد ریاست جمهوری متعادل بود، گفت: می توان گفت که نظریات او قابل قبول بود، او برای اداره کشور برنامه دارد.
پوران درخشنده، کارگردان فیلم های بچه های ابدی، رابطه، خواب های دنباله دار، شمعی در باد وهیس دخترها فریاد نمی زنند در گفتگو با پایگاه خبری مردم ایران سلام در پاسخ به این سوال که در برنامه مناظره هشت نامزد ریاست جمهوری کدام یک از نامزدها برنامه محورتر بودند، گفت: معتقدم برنامه های آقای محسن رضایی در مناظره متعادل تر بود. در واقع می توان گفت نظریات قابل قبولی در حوزه اقتصاد داشت.
وی ادامه داد: از نوع صحبت های محسن رضایی این طور برداشت می شد کرد که ایشان برنامه محورتر هستند و در حوزه اقتصاد برنامه های مشخص و روشنی را دنبال می کند.
این فیلمساز اجتماعی که تاکنون فیلم هایی بسیاری درباره مشکلات زنان ساخته با اشاره به صحبت های محسن رضایی درباره بیمه زنان خانه دار گفت: همیشه مشکلات زنان خانه دار و شاغل مطرح بوده است اما در این باره کسی کاری انجام نداده است. اگر این اتفاق روزی عملی شود و زنان خانه دار بتوانند حقوق دریافت کنند، اتفاق خوبی است. مسلماً نتایج مفیدی در پی خواهد داشت.
درخشنده اشاره کرد: توجه محسن رضایی به زنان خوب بوده اما به این شرط که این ایده اجرایی و قانونمند شود.
وی گفت: آنچه اهمیت دارد این است که هر فردی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود حرف هایش را عملی کند، نه اینکه همه صحبت هایی که در این فاصله زمانی مطرح می شده، در حد حرف باقی بماند وعملی نشود.
این فیلمساز اجتماعی افزود: در مجموع نظرات اقتصادی محسن رضایی خیلی خوب بود. امیدوارم شاهد اتفاقات خوب در کشور باشیم. مردم ایران حق دارند زندگی خوبی داشته باشند.
درخشنده در پایان ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهوری انتخاب شود که بتواند بهترین شرایط را برای مردم در جامعه فراهم می کند.
 

ارسال نظر