کد خبر: ۷۵۰|
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۶
دکتر محسن رضایی در جمع مردم سوسنگرد در مصلی این شهر گفت : باید دفاع از حق مردم و نظام را بر منافع خود ترجیح دهیم .
سیاه نمایی و خواب کردن مردم هر دو ظلم است/مردم و رهبری صراط مستقیم من هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، وی با بیان این مطلب که سیاه نمایی و خواب کردن مردم هر دو ظلم به مردم و نظام است افزود: در مناظرات دیروز یکی دو سوال از من شد که پاسخ ندادم چون در شرایط بد اخلاقی که پیش آمد نخواستم کام ملت ایران را بیش از این تلخ کنم.
رضایی تصریح کرد: معتقدم نباید دفاع از خود به جای دفاع از نظام و مردم بشیند بلکه ما باید دفاع از حق مردم و نظام را بر منافع خود ترجیح دهیم .
وی ادامه داد : هر چند لازم می دانم برای رفع برخی ابهام ها بر این مطلب تاکید کنم که طی چهل سال فعالیت سیاسی من همیشه بین تحجر و غرب زدگی حرکت کرده ام بطوریکه نه متحجرین توانستند مرا صید سیاسی خود کنند و نه غرب زده ها توانستند مرا فریفته خود سازند .
رضایی افزود: آن زمانی که من با حضرت امام بودم برخی مدعیان امروز نبودند و امروز که با رهبر معظم انقلاب هستم برخی از کسانی که با امام راحل بودند با ایشان نیستند . بنابراین مردم و رهبری صراط مستقیم من بوده و هیچگاه این دو را کنار نخواهم گذاشت .
دکتر محسن رضایی تاکید کرد: متاسفانه در مناظره دیروز افراد بجای دفاع از مردم به دفاع از خود پرداختند . من می خواهم بار دیگر اعلام کنم که بس است مردم را زیر دست و پای خود له نکنید.
رضایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: عدالت را از شعار به عمل تبدیل می کنیم و تبعیض و پارتی بازی را پایان می دهیم .
محسن رضایی اضافه کرد: در این شرایط سوء مدیریت و فشار دشمن موجب افزایش مشکلات شده است اما آنچه مردم را بیشتر ناراحت می کند منازعات سیاسی است زیرا همه به اندازه کافی مشکل دارند اما در بین این همه مشکل دیگر جایی برای منازعات سیاسی در کشور وجود ندارد.
رضایی افزود: عده ای هم به مردم آمپول خواب می زنند که انگار نه انگار مشکلات عدیده اقتصادی وجود دارد.
این نامزد انتخابات اضافه کرد: مگر نمی گویید هدف انقلاب ما برقراری عدالت و زندگی سالم برای مردم بود اما امروز آنهایی که مردم را خواب می کنند و آنهایی که سیاه نمایی می کنند هر دو به نظام ، انقلاب و مردم ظلم می کنند.
رضایی گفت: من به صحنه آمده ام تا به دست شما مردم دشت آزادگان و خوزستان تلاش کنیم فقر و بیکاری و مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
وی افزود : با وجود اینکه در خوزستان هم فقر و بیکاری و گرانی وجود دارد با کمک خود شما مردم این مشکلات را از خوزستان و دیگر استان ها بیرون خواهیم کرد.
محسن رضایی گفت: با 20 سال مطالعه در اقتصاد ایران و با دست پر آمده ام تا مشکل فقر و بیکاری و اقتصاد کشور را حل کنم

ارسال نظر