کد خبر: ۷۹۰|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
پس از آنکه محمود کریمی از مداحان اهل بیت محسن رضایی را اصلح دانست،رجا نیوز، رسانه دروغ پرداز و توهین سرای هوادار یکی از کاندیداها، با جعل و دروغ به تکذیب این خبر پرداخت. اما برخلاف ادعای محور تبلیغاتی سعید جلیلی، محمود کریمی انتخاب محسن رضایی به عنوان گزینه اصلحش را تکذیب نکرده و اساساً چنین خبری در وب سایت این مداح اهل بیت وجود خارجی ندارد!
رسانه هوادار یکی از کاندیداها پس از توهین به عشایر، به دروغگویی روی آورد!

سایت رجانیوز در اقدامی عجیب در راستای مواضع غیراخلاقی ماه‌های اخیرش اقدام به انتشار خبری بر علیه محسن رضایی کرد که از اساس دروغ بود تا کلکسیون تخریب‌های پایگاه ضداخلاقی این کاندیدا تکمیل شود و این پرسش پیش رو قرار گیرد که قرار است او اینچنین اخلاقی رئیس جمهور شود و با چنین حامیان بااخلاقی به اداره مملکت بپردازد؟

به گزارش «تابناک»، طرح نام «محمود کریمی» از سوی یکی از کاندیداها در مناظره تلویزیونی نیز در همین زمینه بود تا مذهبیون تصور کنند تنها نماینده شان در میان کاندیداها که بر این شعائر تاکید دارد اما ماجرا زمانی جالب شد که بخش وسیعی از مداحان معتقد با بررسی «سوابق» و «برنامه‌ها»ی کاندیداها، از محسن رضایی حمایت کردند که گل این جریان، «سلیم موذن زاده» بود. امروز نیز یکی از رسانه‌ها از نظر «حاج محمود کریمی» مبنی بر تایید محسن رضایی به عنوان گزینه اصلح با انتشار فایلی صوتی خبر داد.

همین مسئله منجر به شوک عمیق رسانه‌های حامی این کاندیدا شد، چرا که دقیقاً مداحی که در مناظره از وی نام برده بود، تشخیص دیگری داشت و برخلاف آنچه تصور می‌شد، جمع وسیعی از مذهبیون نیز که دغدغه اقتصادی را جدی گرفتند و نگران آینده بودند، از برنامه محسن رضایی حمایت کردند. چنین بود که برخی درصدد برآمدند تا با گرفتن تکذیبیه از حاج محمود کریمی، چنین فضایی را به وجود آوردند که گزینه مذهبیون جلیلی است.

با این اوصاف رجانیوز سایت اصلی حامی این کاندیدا که این روزها به عنوان ماشین هتاکی شناخته می‌شود و پیش از این برای تخریب محسن رضایی، به عشایر توهین کرده بود، این بار در اقدامی تازه دست به جعل نظر حاج محمود کریمی و خبرسازی زد.

 

 

رجانیوز محور تبلیغاتی-رسانه ای کاندیدای مورد نظر  با درج خبری و لینک به سایت محمود کریمی، ادعا کرد: «در پی انتشار خبر حمایت حاج محمود کریمی از رضایی این خبر تکذیب شد. بر اساس این گزارش حاج محمود کریمی در وب سایت شخصی خود نوشت: به اطلاع کلیه دوستداران و علاقمندان می رسانم و صراحتاً اعلام می دارم که از هیچ یک از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری حمایت نکرده ام.»

نکته جالب اما این موضوع است که به لینک مورد اشاره رجوع می‌شود، در وب سایت حاج محمود کریمی چنین خبری مشاهده نمی‌شود و مشخص می‌گردد که حامیان این کاندیدا تا چه میزان اخلاق مدار و مطابق با معیارهای مذهبی فعالیت می‌کنند و هیچ ابایی حتی از دروغگویی برای جذب رای مردم مظلوم ایران ندارند.

این در حالی است که سایت صراط نیوز نزدیک به کاندیدای دیگر در تماس با محمود کریمی صحت این صدا را پیگیر شد، که این ذاکر اهل بیت در پاسخ اذعان داشت: «بنده در حال مکالمه تلفنی با یکی از نزدیکان بودم، که فردی بدون اجازه صدای من را ضبط کرده است.» و در واقع خبر مذکور را تایید کرد اما در خصوص انتشار این فایل صوتی توسط یک سایت نقدهایی را وارد کرده است. با این اوصاف مشخص نیست وب سایت اصلی حامی کاندیدای مورد نظر  با چه رویی حاضر به قلب واقعیت شده است.

نکته جالب اینکه رجانیوز پس از انتشار این خبر که دروغ بودنش مشخص است، تصویری از وب سایت حاج محمود کریمی منتشر کرده که در آن به تاریخ جمعه 17 خردادماه عنوان شده از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند؛ موضوعی که اساساً بر روی سایت این مداح قرار ندارد و امیدواریم از روی وب سایت این مداح برداشته شده باشد و برخی برای تخریب رقبا دست به تحریف تصویر وب سایت حاج محمود نزده باشند. حال بر فرض بعید که خبر مذکور از وب سایت حاج محمود کریمی حذف شده و نظر پیشین این مداح عدم حمایت از کاندیداها "تا روز جمعه" بوده باشد، باید اشاره کرد که خبر اعلام حمایت از محسن رضایی امروز "یکشنبه" منتشر شده و طبیعتاً تکذبیه‌ای که مستقیم یا غیرمستقیم درباره حمایت از محسن رضایی بوده باشد، دو روز پیش از نشر خبر، صادر شده باشد!

این در حالی است که برخی وب‌سایت ها نیز از تکذیب حمایت سعید حدادیان از این کاندیدا سخن به میان آوردند و به نظر می‌رسد تلاش‌هایی که صورت پذیرفت تا جامعه مذهبی را به سمت این فرد فاقد برنامه عملی برای بهبود وضعیت مملکت در چهار سال آتی، سوق دهد با چنان شکستی مواجه شده که اگر دروغ‌های بین تری در این زمینه در روزهای پیش رو طرح شود و تخریب‌ها شدت بگیرد، نباید تعجب کرد. اخلاق همواره قربانی قدرت بوده و این بار نیز حامیان کاندیدای مذکور، سر اخلاق و حامیان شعار یا ابالفضل را از قفا می برند و از هم اکنون دولت کاندیدای مذکور  با ترکیب چنین اشخاصی در بن بست کارآمدی باید تلقی کرد.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۳
arash
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
8
27
من ... نيوز را چک کردم و واقعا براشون متاسفم که فکر ميکنن حاج محمود کريمي روي راي ما تاثير داره ايشون بسيار انسان خوبي هستن اما رايشون براي خودشون مهمه من با دليل به محسن رضايي راي ميدم نه مثل بعضيها که از کمبود شخصيت بخوان پشت رهبري قايم بشن وحتي در فيل مستند ...دقيقا اشاره به حمايت رهبري ازش شده بود وجالب اينه که کاملا پخش شد ويا بعضي ديگه که پشت ..و... قايم شن اخه اين وسط شخصيت خود کانديدها چي ميشه.
رزا
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
8
17
باسلام .....من همين الان در عين واحد هم سايت شما هم رجا نيوز وهم سايت حاج محمود کريمي مقابلم هست اما توي سايت کريمي همچين چيزي ننوشته اما رجانيوز با کمال پررويي چاپش کرده والا آدم به خودشم شک ميکنه.....رجانيوز مردمو چي فکر کرده.....حالا اصلا حمايتم کرده باشه به شما چه ؟ شما چراميسوزيد مگر آزادي توي دولت طيبتون ندارين شما...؟
محمدمهدي
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
10
15
دکتر رضايي کسيه که پيروزيشون طرفداراي همه کانديداها به جز کانديداي عزيز صداوسيما ميشه...
ميلاد
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
جليلي جليلي تاسف تاسف
فرزانه
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
1
4
اينگونه افراد براي اينکه براي خود راي جمع کنند شروع مي کنند به توهين به آقاي دکتر رضايي اينها راهي به جايي ندارند تا زماني که ما خداوند را داريم به کوري چشم بعضي از افراد
شيدا
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
3
3
خيلي ناراحتم همش بغض گلومو گرفته مردم ايران لياقت دکتر رضايي رو نداشتن براشون متاسفم