کد خبر: ۸۰۳|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
پرویز مظلومی، مربی سابق استقلال با تاکید براینکه محسن رضایی برنامه های روشن و شفاف برای آینده ورزش ایران دارد، گفت: دیدگاه های ایشان قابلیت اجرایی شدن را دارد و امیدوارم بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شدند منجر به تغییرات مفیدی در حوزه ورزش شوند.
پرویز مظلومی: برنامه های محسن رضایی برای آینده ورزش ایران شفاف است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، پرویز مظلومی، مربی سابق استقلال در گفتگو با پایگاه خبری ایران من سلام درباره دیدگاه محسن رضایی گفت: من سالهاست که خانواده دکتر رضایی را می شناسم. امیدوارم ایشان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شوند. ما در باشگاه استقلال با یکدیگر همکار بودیم و ایشان در همان زمان هم دیدگاه های خوبی برای ورزش داشتند.
وی ادامه داد: برنامه های ایشان در حوزه ورزش روشن و شفاف است و می تواند منجر به تغییراتی در آینده ورزش ایران شود. اعتقاد دارم دیدگاه های های محسن رضایی قابلیت اجرایی شدن را دارد. امیدوارم بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب شدند منجر به تغییرات در ورزش شوند.
مظلومی عنوان کرد: من به همه صحبت های ایشان گوش دادم و از حرف هایشان در حوزه های مختلف ورزش، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... استفاده کردم. ایشان برای هر یک از حوزه هایی که صحبت کردند، برنامه مشخصی دارند و مطمئن هستم راهکارهای ایشان در ورزش می تواند منجر به اتفاقات روشن شود. ایشان تاکید کردند که از ورزشکاران برای اداره ورزش استفاده می کنند. این مساله سالهاست که جزو معضلات ورزش است و نیاز داریم حوزه ورزش از سوی ورزشکاران اداره شود.
مظلومی افزود: امیدوارم بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند برنامه های ورزشی شان را اجرا کنند. دکتر رضایی در حوزه های اقتصاد، آموزش و پرورش، فرهنگی و ... هم برنامه های خیلی خوب و مناسب ارائه کردند و این نشان دهنده قدرت ایشان در حوزه های مختلف است. با توجه به اینکه رشته تحصیلی ایشان اقتصاد است، مطمئن هستم مسائل اقتصادی کشور را حل خواهند کردند و مشکلات مردم با درایت ایشان بر طرف می شود.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ورزشكار كشتي
|
-
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
1
0
درود بر آقاي مظلومي عزيز ، حرفهاي شما حرف همه ماست