کد خبر: ۸۰۶|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
عباس جدیدی، کشتی گیر پیشکسوت با تاکید بر این مساله که محسن رضایی برنامه های شفاف در زمینه مسائل کلان ورزشی دارد، گفت: راهکارهای محسن رضایی در زمینه ورزش قابلیت اجرایی شدن دارد و با حضور او و عملی شدن برنامه هایش در آبنده نزدیک می توانیم جزو سه تیم برتر دنیا قرار بگیریم.
عباس جدیدی: با محسن رضایی می توانیم جزو 3 تیم برتر جهان باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، عباس جدیدی، کشتی گیر پیشکسوت و قهرمان جهان در گفتگو با پایگاه خبری ایران من سلام درباره دیدگاه های محسن رضایی گفت: وقتی من صحبت های محسن رضایی را در حوزه ورزش شنیدم هم خوشحال شدم و هم متعجب. خوشحال شدم از اینکه دکتر رضایی در بحث کلان ورزش برنامه های خوبی ارائه کرده است.
وی ادامه داد: محسن رضایی برنامه های شفافی در زمینه مسائل کلان ورزش دارد و راهکارهای او در زمینه ورزش قابلیت اجرایی شدن را دارد. تعجب من از صحبت های ایشان به این خاطر بود که دکتر رضایی چه اطلاعات جامع و مناسبی در حوزه ورزش دارند. ایشان اطلاعات دقیق در این حوزه دارند و می دانند دغدغه های ورزشکاران چیست و چه مطالباتی از رئیس جمهور منتخب شان دارند.
کشتی گیر پیشکسوت اشاره کرد: راهکاری محسن رضایی در زمینه جهانی شدن ورزش ایران اجرایی است و ما می توانیم در رشته های مختلف ورزشی جزو سه تیم برتر دنیا بوده و باعث سربلندی ایران شویم. امیدوارم مردم 24 خرداد ماه پر شور پای صندوق های رای حاضر شوند و رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنند. حضور افرادی همچون دکتر محسن رضایی در کشورمان غنیمت است و من مطمئن هستم که ایشان تمام دیدگاه هایشان را عملی خواهند کرد و در حد شعار باقی نخواهد ماند.
 

ارسال نظر