کد خبر: ۸۰۷|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
دانشجویان و نخبگان قمی حامی محسن رضایی ضمن زیارت مضجع نورانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، در این مکان مقدس، حمایت خود را از محسن رضایی اعلام کردند.
حضور حامیان دکتر رضایی در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش تابناک، این دانشجویان و نخبگان با اعلام تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و ادامه دادن راه شهدای انقلاب اسلامی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافتند.

این گروه حامیان محسن رضایی در قم پس از خواندن نماز جماعت در شبستان امام خمینی با حضور در صحن حرم مطهر حضرت معصومه(س) و روبروی ایوان آیینه در اقدامی هماهنگ زیارت حضرت معصومه(س) را قرائت کردند.

رضا محمدی مسئول شاخه دانشجویان و نخبگان ستاد محسن رضایی در قم در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این حرکت به پیشنهاد یکی از اعضای ستاد دانشجویان و نخبگان محسن رضایی در قم انجام شد.

وی افزود: با این حرکت و حضور دانشجویان و نخبگان در حرم مطهر ضمن توسل به کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، اقدامی روحانی و معنوی مؤثری انجام شد که باعث انرژی مضاعف برای ادامه حضور پررنگ در انتخابات برای گروه دانشجویی بود.

مسئول شاخه دانشجویی ستاد محسن رضایی اظهار داشت: دانشجویان فهیم استان قم و نخبگان فرهیخته، بر اساس منطق و شرایط و برنامه‌های دکتر رضایی از وی حمایت می‌کنند و امید دارند با حضور ایشان بر کرسی ریاست جمهوری بسیاری از مسائل اقتصادی و فرهنگی و دانشجویی خیلی زود حل شود.

محمدی ادامه داد: دانشجویان حامی دکتر رضایی در قم برای موفقیت در انتخابات با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) دست به دعا و اقدامات مؤثر فرهنگی می‌زنند و حاضر نیستند مانند برخی از نامزدها اقدامات تخریبی علیه نامزد دیگر داشته باشند.

وی گفت: ما اعتقاد داریم با انتخاب دکتر محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری همزمان ملت بزرگ ایران به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی دست پیدا خواهد کرد که شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز همین بوده است.

ارسال نظر