کد خبر: ۸۶۱|
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
شاهرخ بیانی، بازیکن اسبق استقلال با اعلام اینکه از طرفداران محسن رضایی است، گفت: تفکر مدیریتی ایشان می تواند چاره ساز مشکلات مردم باشد. امیدوارم ایشان انتخاب شوند تا مشکلات به مرور زمان حل شود.
شاهرخ بیانی: رضایی درد جامعه را می فهمد

شاهرخ بیانی، بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی در گفتگو با پایگاه ایران من سلام درباره دیدگاه محسن رضایی در حوزه ورزش گفت: ایشان دیدگاه های خوبی دارند و من از طرفداران ایشان هستم. امیدوارم ایشان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شوند و به راس امور بیایند. دکتر رضایی کسی است که درد جامعه را می داند و می تواند چاره ساز مشکلات مردم باشد.
وی افزود: دکتر رضایی از علاقمندان فوتبال است و دیدگاه های خوبی برای تغییرات در ورزش دارد. ایشان از دلسوزان نظام هستند و می دانند باید چطور با بهره بردن از راهکارهای مناسب مشکلات را بر طرف کنند. او بچه مسجد سلیمان است و نسبت به افراد جامعه شناخت خوبی دارد.
بیانی با اشاره به اینکه باید یک فرد با تجربه رئیس جمهور شود، گفت: محسن رضایی این تجربه را دارد و امیدوارم انتخاب شود. علاوه بر آن او از ابتدای انقلاب در راس امور بوده و در سالهای دفاع مقدس در کنار مردم حضور داشت و خدمات ارزشمندی انجام داده است. او فرمانده ارشد جبهه های نبرد بود.
بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: دکتر محسن رضایی دیدگاه و برنامه های روشن در حوزه اقتصادی هم دارد. کسی باید رئیس جمهور شود که دیدگاهش بزرگ باشد و محسن رضایی دیدگاه های بازی دارد. مردم هم او را دوست دارند. او در همه مقاطع در کنار مردم ایران بوده است و از قبل از انقلاب در مبارزات مردم حضور داشته تا در طول این سالها خدمات ارزشمندی انجام داده است. او تفکر مدیریت صحیح دارد و علاقمند است که با جوانان کار کند و از تجربه پیشکسوتان هم بهره ببرد. او شعار نمی دهد، بلکه عمل می کند.
 

ارسال نظر
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مسعود
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
0
هواداران رضايي به اين سايت برن وحمايت خود را از کانديدمحبوبشان را به نمايش بگزارن
م
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
0
0
http://www.khabarpu.com/page/special/election-poll.htm مردم به اين سايت بريد وحمايت خود را از رضايي اعلام کنيد
زارعي_رضا
|
-
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۲
1
1
بسمه الله الرّحمن الرّحيم
به رنگ فيروزه
شماره 2
و خداوند در آيه 21 سوره يونس مي فرمايد
*ما هرگاه برمردمي ، بعد از آنکه آنها را رنج و زياني رسيد رحمتي فرستيم (بعد از آنکه به جهل و بدبختي افتادند بواسطه انبياء و مُعلمين الهي نجاتشان داديم ) آيا در اين صورت بايد براي مَحو آيات و رسولان حق ،مکر و سياست به کار برند؟ ( اي رسول ما ) بگو مکر و سياست الهي کاملتر و سريعتر است که رسولان ما ( فرشتگان قواي عالم ) مکرهاي شما را (بر زبان شما ) خواهند نوشت .*
اي هم وطن بالاترين ارزش انسان ، رشد و تعاليِ فکري و انديشه و بصيرت اوست . اي ملت اي مرد و زن ايراني ، بصيرت معنايِ فوق العاده وسيعي دارد . دانشمند و دانشجوي با بصيرت ، از باب مثال مي داند و مي فهمد اگر و فقط اگر امير مومنان علي (ع) فرمود: اگر کسي کلمه اي به من آموزد مرا بند? خود کرده است . شايد ، تا حَدي جهت عزت و تکريم مقام والاي تعليم و تربيت و آموزش و فرد آموزش دهنده در اسلام و جامعه بشري باشد.....
ولي (البته اين نظر شخصي بنده است ) منظور اصلي او چيز ديگريست باور کنيد چيز ديگريست امير مومنان (ع) مي خواهد به ما و به مُريدانش ، با بياني خاضعانه و البته زيرکانه بگويد : که در اين عالم نکته و مطلبي وجود ندارد که کسي و احدي بخواهد به من بگويد ،،يا بياموزد ،، پيش از آنکه خود بر آن واقف نبوده باشم . و اسناد ، تائيد اين ادعاي درست هم ?،کلام گوهر بار و علم بي مانند اوست که بحث در اين مورد خارج از توان اين مقاله است .....
ملت شريف و عزيز ايران تُورا به همان علي بيائيد و اين بار با بصيرت تمام راي بدهيم و اين را بدانيم و بدانيم که امام (ره) هر چه بود و هر که بود .....و فارق از سليقه هاي سياسي و .....رهبري دانا و باهوش بود ،او اگر هوش و توانايي نداشت ، که در آن سالهاي سخت و بي مانند حرف اول و آخر را در اين مملکت نمي زد و ملت با جان و دل کلامش را عرج نمي نهادند .....پس مگر خميني (ره) متوجه نبود که چه مي کند ؟! و چه کسي را در آن بدترين شرايط جامعه و در آن سنين کم جواني به آن پست مهم و حساس مي گمارد .
مگر امام براي اولين بار نام اين عزيز را *محسن *نگذاشت ؟ مگر امام به کسي که خالي از حُسن باشد ، مي گويد محسن ؟؟؟
آيا امام متوجه نبود ؟!!!.....آيا محسن ، واقعاً داراي حُسن نيست ؟
و امير مومنان مي فرمايد ( کلمات قصار به شماره 264)
*به باز ماندگان ديگران نيکي کنيد تا بر بازماندگانِ شما رحمت آرند *
و دکتر محسن رضايي ، بازماند? دوران سخت و پر افتخار جنگ و سردارانِ شجاعي چون صياد شيرازيها، بابايي ،نصر اصفهاني عباس دوران .....از ارتش مقتدر و عزيزاني چون حاج همت ها و باکري ها و خرازي ها از سپاه ..... پس ما هم ، قدر اين بازمانده را بدانيم .

توضيح : ما حاميان جناب رضايي از کانديد خود تبعيت کرده و در بيان مطالبمان قصد تخريب و زير سوال بردن شخص خاص و خداي ناکرده انحرافي را نداريم ، و شايد تنها عيب يا شاخص ترين عيب ما صراحت لحجه و رُک گويمان باشد .
و در آخر از عزيزاني که اين مقاله را ميخوانند به جهت نواقص املايي و ويرايشي و بار معنايي مطالب که دليل آن تعجيل در نگارش مطالب و صد البته دانش کم اينجانب است ، کمال پوزش را دارم .

و من الله توفيق –زارعي. رضا