کد خبر: ۹۲۰|
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳
در پی درگذشت آیت الله آقای حاج سید حسن طاهری خرم آبادی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر کرد.
پیام تسلیت دکتر رضایی در پی درگذشت آیت الله طاهری خرم آبادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، متن این پیام به شرح زیر است:

 

انا لله و انا الیه راجعون

آیت الله آقای حاج سید حسن طاهری خرم آبادی ،چهره درخشان عرصه جهاد و اجتهاد،پس از عمری تلاش و فداکاری در راه خدا و نشر و ترویج معارف حیاتبخش اسلام، به زیارت حضرت حق بار یافت تا پاداش مجاهدات خود را دریافت کند.


آن فقیه مجاهد،از پیشتازان نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی بود که در راه پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.
فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، از حمایت های بی دریغ آن عالم فرزانه در طول دوران نمایندگی امام در سپاه،خاطرات فراوان دارند و حضور صمیمانه ی آن مرد بزرگ در جمع رزمندگان دفاع مقدس، فراموش ناشدنی است.


اینجانب،این مصیبت بزرگ را به محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عالیقدر تقلید ،حوزه های علمیه ،ملت شریف ایران بویژه به مردم غیور و وفادار منطقه زاگرس و استان لرستان و به بیت مکرم ایشان علی الخصوص به آقازادگان محترم ونیز به داماد ارجمندشان حضرت حجت الاسلام و مسلمین آقای حاج سید مجتبی طاهری خرم آبادی نماینده محترم ایلام در مجلس خبرگان رهبری و عموم بازماندگان، تسلیت عرض نموده ، از درگاه حضرت احدیت، علّو درجات آن عالم وارسته را مسئلت می نمایم.


محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

ارسال نظر