کد خبر: ۹۲۲|
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۷
دکتر محسن رضایی گفت: بدون شک فقیه مجاهد آیت الله طاهری خرم آبادی، نقش برجسته و انکار نشدنی در دفاع مقدس ملت ایران داشت.
خاطره محسن رضایی از آیت الله طاهری خرم آبادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله شاه‌آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن عرض تسلیت ارتحال این عالم بزرگوار از طرف خود و آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: ارتحال این عالم ربانی، ثلمه‌ای به حوزه های علمیه بود.

وی با تاکید بر این‌که آیت الله طاهری خرم آبادی، بسیار با اخلاق و با تقوا بود، تصریح کرد: این فقیه مجاهد از معرفت اسلامی بالایی برخوردار بود.

رضایی با اشاره به این‌که با معرفی آیت الله طاهری خرم آبادی به‌عنوان نماینده حضرت امام (ه) در سپاه، آشنایی بنده با ایشان بیشتر شد، تصریح کرد: با معرفی ایشان به‌عنوان نماینده امام(ره) در سپاه، وفاق و همدلی خاصی را در این نهاد ایجاد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  با تاکید بر‌ این‌که آرامش حاصل از تلاش آیت الله طاهری خرم آبادی در سپاه، موجب افزایش پیشبرد مراحل جنگ شد، ابراز داشت: بدون شک این فقیه مجاهد، نقش برجسته و انکارنشدنی در دفاع بزرگ ملت ایران داشت.

وی بابیان این‌که هیچ سوالی نبود در حوزه اسلامی نبود که به آیت الله طاهری خرم آبادی مراجعه کنیم و ایشان پاسخی برای آن نداشته باشد، بیان داشت: نیروهای سپاه و بسیج، مسائل مختلفی را مطرح می‌کردند و  این عالم بزرگوار، با آرامش و متانت به سوالات پاسخ می داد.

رضایی با ذکر خاطره‌ای از مرحوم آیت الله طاهری خرم آبادی، اظهار داشت: این عالم فقید علاقه داشت به عنوان نماینده حضرت امام خمینی(ره) در پاکستان خدمت کند، اما  از ایشان درخواست کردیم که ما بیشتر از پاکستانی‌ها به شما نیاز داریم و در سپاه بمانید، همین امر را نیز از حضرت امام(ره) تقاضا کردیم که با موافقت ایشان نیز مواجه شد و مرحوم آیت الله طاهری خرم آبادی به فعالیت خود در سپاه ادامه داد و منشا برکات بسیاری برای این نهاد انقلابی شد.

ارسال نظر