کد خبر: ۹۳۱|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نرمش قهرمانانه را راهبرد نظام برای استیفای حقوق ملت ایران خواند و گفت:این راهبرد به معنای عقب نشینی از اصول نیست.
تحلیل محسن رضایی از نرمش قهرمانانه

محسن رضایی روز دوشنبه در یادوراه 80 شهید شهرستان کوهرنگ و پنج شهید گمنام این شهرستان در حسینیه حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم شهر چلگرد گفت: راهبرد سیاست خارجی در قانون اساسی بیان شده و از سوی مقام معظم رهبری تبیین می شود ولی در شیوه رفتار دیپلماسی، لازم است تاکتیک‌هایی در این چارچوب اجرا شود.

وی گفت:دولت یازدهم با تدبیر نرمش قهرمانانه حقوق ملت را استیفا می‌کند و دیگر قوا نیز باید در تحقق این مهم به دولت کمک کنند.

رضایی با بیان رشادت های ملت ایران در دفاع مقدس، از اعتماد امام خمینی به جوانان به عنوان اصل مهم در پیروزی رزمندگان یاد کرد و افزود:امام راحل عظیم الشان در دفاع مقدس به جوانان اعتماد کرد و جوانان نیز با پیروی از رهبر خود، قله های پیروزی را فتح کردند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به عنوان خالص‌ترین بندگان خدا یاد کرد و افزود:نظام جمهوری اسلامی در هر زمانی و مقطعی از عمر خود با دعای خیر خانواده‌های شهدا به پیروزی رسید.

رضایی با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان گمنام دفاع مقدس، افزود:این شهیدان در گمنامی به سر بردند تا ملت ایران در مسیر تحقق آرمان های خود، موفق شود و راه پیشرفت را بیابد.
فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان تحریم های ناجوانمردانه دشمن علیه ملت ایران و مشکلات کشور، ادامه داد:همگان، باید دولت آقای روحانی را در تحقق اهداف و وعده های خود در راستای حل مشکلات کمک کنند.

وی تصریح کرد:برای حل مشکلات اقتصادی کشور نیز راهی جز رونق تولید، افزایش اشتغال و حمایت از بخش خصوصی نداریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور شرکت در یادواره شهیدان چند شهرستان به چهارمحال وبختیاری سفر کرده است.

مرکز شهرستان کوهرنگ در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
 

ارسال نظر