کد خبر: ۹۳۴|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفع مشکلات اقتصادی سخت‌تر از دوران جنگ نیست.
رفع مسائل اقتصادی سخت‌تر از دوران جنگ نیست

محسن رضایی صبح امروز در جمع مردم دشتک از توابع شهرستان اردل با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هرکس بخواهد توانمندی و ظرفیت ملت ایران را به خوبی درک کند، ضروری است تا تاریخ دفاع مقدس را به خوبی مطالعه کند تا مردم ایران را به درستی بشناسد.

وی افزود: در دوران جنگ اگرچه تسلیحات و امکانات ناچیز و محدودی داشتیم، اما رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و اتکا به اراده‌های پولادین خود توانستند کمر دو ابر قدرت غرب و شرق را خم کنند و نگذاشتند وجبی از خاک کشور در تصرف بیگانه بماند.

رضایی با اشاره به صدور حکم فرماندهی جنگ از سوی امام خمینی(ره) گفت: اسم شناسنامه‌ای من تا قبل از صدور این حکم سبزوار بود، اما پس از اینکه امام راحل بنده را به فرماندهی جنگ منصوب کردند و حکم من را با عنوان محسن رضایی صادر کردند، اسم خود را در شناسنامه از سبزوار به محسن تغییر دادم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رزمندگان اسلام هیچ ادعایی ندارند، خاطرنشان کرد: رزمندگان تنها برای مردم جنگیدند و به همین خاطر است که من حتی یک کتاب هم در مورد خاطرات جنگ ننوشتم.

رضایی با اشاره به نارسایی‌ها و مشکلات مردم شهرستان اردل، گفت: بنده از پنج روستا و شهر این شهرستان که دیدن کردم، نارسایی‌ها و مشکلات بسیاری مشاهده شد که ضروری است برای این روستاها و شهرها بخشداری مشخص شود تا مشکلات آن‌ها سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی سخت‌تر از دوران جنگ نیست، گفت: این در حالی است که سیاست سخت‌تر از جنگ است، چون در جنگ صداقت مشهودتر است.

رضایی در پایان از مردم این شهرستان به واسطه حمایتی که از وی در انتخابات 92 داشتند، قدردانی کرد.

گفتنی است محسن رضایی با مردم روستاهای کاج، رستم‎آباد، شهماروند، آلیکوه و دشتک دیدار کرد.

ارسال نظر