دکتر رضایی در دیدار با فرهنگیان مسجدسلیمانی:
کد خبر: ۹۴۵|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت باید بیش از این به فکر آموزش و پرورش و آموزش و پرورش به فکر دانش آموزان باشد.
دولت به آموزش و پرورش توجهی مضاعف کند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، محسن رضایی صبح امروز در دیدار با فرهنگیان مسجدسلیمانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز به کار مدارس در سال تحصیلی جدیداظهار کرد: جبهه و مدارس دارای یک نقطه مشترک هستند و آن تربیت انسان است.
وی بیان کرد: دفاع مقدس انسان‌هایی مانند شهید باقری، هاشمی، همت و ... تربیتکرده است که توانستند پنج استان، 10 شهر و صدها روستای اشغال شده توسط رژیم بعثیعراق را آزاد کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی یکی از جنگ‌های بسیارمهمی بوده که ایران آن را تجربه کرد ادامه داد: کافی بود که در این جنگ یکی ازشهرهای ما به اشغال متجاوزان درمی‌آمد تا امروز ایران را به حساب نیاورند.
وی خاطرنشان کرد: جنگ، دانشگاهی بود که جوانان زیادی را تربیت کرد و همین جوانانبودند که توانستند سرزمین‌ اسلامی را آزاد کنند.
رضایی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی تعداد زیادی از شهدای ما دانش‌آموزبودند که از کلاس درس به جبهه‌ها رفتند تصریح کرد: بهنام محمدی یکی از این تربیتشدگان در همین مدارس است.
وی با اشاره به مسئله تحریم‌های اعمال شده بر کشورمان عنوان کرد: تحریم‌ها ومسائل معیشتی در واقع به نوعی جنگ محسوب می‌شوند و باید افرادی را تربیت کنیم کهاین مسائل را حل کنند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه اقتصاد ایران بیشتر از اینمشکل دارد اظهار کرد: اگر تحریم‌ها حذف شود مانند این است که مانع برداشته شده استو زمانی که مانع‌ها برداشته شوند باید مسیر را طی کرد.
وی با بیان اینکه باید جوانانی تربیت شوند که مسائل و مشکلات اقتصادی را حلکنند عنوان کرد: از طریق آموزش و پرورش می‌توان محور تحول بود.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در بخشاقتصادی دچار مشکل هستند اضافه کرد: دولت بودجه ندارد به آموزش و پرورش بدهد، تاآموزش و پرورش بتواند کار تربیت را انجام دهد، دولت باید به فکر آموزش و پرورش وآموزش و پرورش به فکر دانش آموزان باشد.
وی با اشاره به سابقه آموزش و پرورش در مسجد سلیمان گفت: آموزش و پرورشمسجدسلیمان قدمت تاریخی دارد که کمتر از شرکت نفت نیست، باید به جوانان این منطقهتوجه بیشتری شود تا آنان بتوانند شهر ر ا بسازند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تشکر از تلاش مدیران، معلمان و فرهنگیانمسجدسلیمان تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری اگر تلاش شما مردم نبود این حضورحماسی و همه جانبه صورت نمی‌گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، در این دیدار جمعی از فرهنگیان و جوانان،مشکلات خود را با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان گذاشتند.
 
ارسال نظر
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دانشجو
|
-
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
با سلام خدمت جناب آقاي دكتر محسن رضايي
جناب آقاي دكتر . جنابعالي بارها و بارها در دانشگاه آزاد مسجدسليمان حضور يافته ايد متاسفانه اين دانشگاه فاقد رشته هاي كارشناسي ارشد مي باشد هر چند كه اخيرا رشته كارشناسي صنايع را ثبت كردند ولي بچه هاي محروم مسجدسليمان مجبور هستند براي ادامه تحصيلات در مقاطع ارشد و بالاتر به ديگر شهرها مهاجرت كنند . اين در حاليست كه شهرهاي شوشتر . دزفول و بهبهان علاوه بر اينكه دانشگاه آْزاد آنها از رشته هاي ارشد برخوردار هستند شاخه ايي از دانشگاه شهيد چمران را نيز در شهرهاي خود داير كردند .
اميدواريم جناب آقاي دكتر تمام تلاش خود را جهت برقراري رشته هاي ارشد در دانشگاه آزاد مسجدسليمان بعمل آورند .
با تشكر . جمعي از دانشجويان دانشگاه آزاد واحد مسجدسليمان
يوسف اميري
|
-
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
0
با عرض سلام ادب و احترام
من حدود يك هفته اي ميشه كه ي در خواستي از طريق همين سايت قسمت ار تباط با ما خدمت دكتر رضايي فرستادم ولي تا الان نتيجه اي دريافت نكردم
خواهش ميكنم بگيد كه در خواست من الان توي چه مرحله اي قرار داره و اگه ميشه سريع تر به دست آقا محسن برسه
تشكر از لطف شما
joseph_amiri69@yahoo.com