دکتر رضایی در جمع مردم ورامین:
کد خبر: ۱۶۴|
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم ورامین با تأکید بر اینکه "مشکل اصلی اقتصاد کشور "خود تحریمی" است، گفت: تمام انتخابات برگزار شده در کشور به صورت آزاد بوده و همه کسانی که درصدد القای عدم آزاد بودن انتخابات هستند، می خواهند انتخابات را به شورش کشیده و آن را باطل و ضعیف نشان دهند.
"خود تحریمی" مشکل اصلی اقتصاد/تمام انتخابات برگزار شده در کشور آزاد بوده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که شامگاه پنج شنبه در جمع مردم ورامین در مسجد صاحب الزمان(عج) در همایشی با عنوان "گرامیداشت روز غزه" سخنرانی می کرد، با بررسی مشکلات انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تا به امروز اظهار داشت: سال های 59 و 60 سخت ترین هجمه ها به تاسیس جمهوری اسلامی شده است، در اوایل سال 58 دولت موقت نمی خواست بگذارد قانون اساسی تصویب شود اما امام(ره) ایستادگی کردند و اجازه ندادند تصویب قانون اساسی به تأخیر بیفتد.

 

 وی ادامه داد: این کارها را خودی ها کردند،غیر خودی ها که کودتا کردند، ترور کردند اما ملت ما این ایستگاه اول که سیاسی بود را طی کرد و به ایستگاه دوم رسید.

 

نهضت ایران اسلامی بر اساس امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت

رضایی افزود: نهضت ایران اسلامی بر اساس امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت چراکه ملت ایران پس از یک دوره انحطاط و فروپاشی، یک نقطه جدید را انتخاب کرد و برای رسیدن به آن حیات، تمدن و زندگی اسلامی دست به یک انقلاب امر به معروف و نهی از منکر زد.

وی تصریح کرد: ملت ایران از 80 سال پیش بیدار شد و از آن موقع تا پیروزی انقلاب اسلامی توانست اولین ایستگاه به عنوان ایستگاه سیاست را فتح کرده، حکومت تشکیل دهد و نظام جمهوری اسلامی را تأسیس کند؛ هرچند که بین سال های 58 تا 60 سخت ترین هجمه ها به تأسیس جمهوری اسلامی صورت گرفت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: غیر خودی ها در سال های اول پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان دست به شورش زدند، در خوزستان چاههای نفت را منفجر کردند و منافقان دست به اسلحه بردند ولی نتوانستند کاری انجام دهند و ایستگاه اول به فتح نیروهای انقلاب درآمد.

وی بیان داشت: ایستگاه دوم، صدور انقلاب اسلامی بود که طی آن ایران می بایست الگوهای فرهنگی علمی، اقتصادی والگوهای زندگی را به کشورهای دیگر صادر کند؛ دشمن از صدور انقلاب می ترسید و لذا عراق را به جنگ ملت ایران فرستاد اما انقلاب اسلامی از ایستگاه دوم هم با سربلندی بیرون آمد و به قدرت فزاینده امروز دست یافت.

 

امروز انقلاب اسلامی ایران به سواحل مدیترانه صادر شده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به سواحل مدیترانه صادر شده و رزمندگان و شهدای غزه به عنوان پرچمداران انقلاب اسلامی شعاع برد ایران را نشان دادند.

رضایی افزود: در عملیات غزه برادران فلسطینی با موشک فجر5 تل آویو را مورد حمله قرار دادند، ساختار جنگی مدرن و پیشرفته رژیم صهیونیستی را زمین گیر کردند و دولت نتانیاهو را با سقوط مواجه ساختند.

وی گفت: رزمندگان و شهدای غزه افتخارآمیز هستند و مقاومت را در سرزمین های اسلامی حفظ کردند.

رضایی اظهارداشت: امروز حرف و انقلاب مردم ایران صادر و پیام ایران مبنی بر اینکه عدالت در همه جا گسترده شود در دنیا طنین انداز شده است.

 

آموزه های انقلاب اسلامی سبب شکل گیری حزب الله و آزادسازی جنوب لبنان شد

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اولین جایی که به ملت ایران تأسی کرد، لبنان بود و آموزه های انقلاب اسلامی سبب شکل گیری حزب الله و آزادسازی جنوب لبنان توسط رزمندگان اسلام شد.

وی گفت: به دنبال پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی، موج الله اکبر در سرزمین های اسلامی طنین انداز شد و این امر فعل توانستن را در ایران اسلامی صرف کرد و نشان داد که می توان انقلاب را صادر کرد.

رضایی افزود: صدور انقلاب باعث ایجاد رابطه حسنه با کشورها و ملت های انقلابی شد و در این حرکت رویارویی دوم شکل گرفت و به ایران حمله نظامی شد.

وی عنوان کرد: ملت ایران در این رویارویی نیز موفق شد و امنیت و دفاع را با تکیه بر زانو و با زور خود به دست آورد و ایستگاه دوم نیز توسط مردم فتح شد .

 

ایران باید الگوهای زندگی را به کشورهای دیگر صادر کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: ایران باید الگوهای فرهنگی علمی، اقتصادی و الگوهای زندگی را به کشورهای دیگر صادر کند.

رضایی افزود: اصل "ما می توانیم" بازتاب ندای حضرت امام(ره) از جماران تا خرمشهر بود زیرا با پیروزی خرمشهر بود که مردم متوجه شدند قادر به انجام هر کاری هستند و این توانستن، در حول حبل الله ولایت فقیه به دست می آید.

وی گفت: آثار ایستگاه اول و دوم انقلاب اسلامی آثار بیرونی خود را در لبنان، غزه و میدان التحریر قاهره گذاشت و حادثه لیبی را شکل داد زیرا اگر مقاومت ملت فلسطین و غزه نبود اکنون مبارک و قذافی سرنگون نشده بودند؛ این امر نشان می دهد که ملت ایران می تواند بر مشکلات اقتصادی نیز فائق آید.

وی افزود: دشمن در جنگ با ایران جوانمردانه رفتار نمی کند زیرا اگر جوانمرد بود به فروش نفت، داروی مورد نیاز کشور و اقتصاد ایران حمله نمی کرد.

 

با توسعه اقتصادی و اخلاقی می توان بر مشکلات اقتصادی نیز فائق آمد

رضایی اظهارداشت: ایستگاه سوم "توسعه اقتصادی و اخلاقی" است که ملت ایران می تواند با کمک آن، بر مشکلات اقتصادی نیز فائق آید.

وی تصریح کرد: البته مشکل اصلی اقتصاد ما "خود تحریمی" است، این اشتباه است که بگویند مشکل اقتصادی ما فقط تحریم است، این حرف یعنی امریکایی ها در ایستگاه سوم پیروز شده اند.

 

امروز باید از فرمول های دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان بهره مند شویم

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: امروز باید از فرمول های دفاع مقدس برای مقابله با دشمنان در ایستگاه سوم بهره مند شویم، فن جهادی مانند گلوله برفی است، یک تکه برف کوچک از بالا می آید تا به پایین برسد بزرگ و بزرگتر می شود؛ آقا مهدی باکری، شهید همت، حاج احمد متوسلیان و ... تکه برف های ما هستند.

 

حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه، راه غلبه بر مشکلات است

رضایی اضافه کرد: باید بر محور ولایت فقیه و با روش انقلابی و جهادی دور هم جمع شویم تا بر مشکلات غلبه کنیم؛ تنها راه غلبه بر مشکلات همین است.

فرمانده سپاه دوران دفاع مقدس افزود: باید اتحاد داشته باشیم، یکهزار تومان سال گذشته امروز در خوش بینانه ترین حالت 500 تومان ارزش دارد، البته برخی هم می گویند 300 تومان اما همان 500 تومان هم افت کمی نیست؛ اگر نمی توانید مشکل اقتصاد را مهار کنید، بیایید صادقانه به مردم بگویید نمی توانیم.

وی تصریح کرد: رهنمودهای رهبری را اجرا کنیم، گردن این و آن نیندازید، خودزنی نکنید؛ چراکه اثر خود زنی و خودتحریمی بیش از تحریم های غرب است.

 

مردم بخواهند می آیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پرسش و پاسخی با مردم ضمن بیان اینکه اگر مردم بخواهند در انتخبات شرکت می کند، گفت: 1+2 بر اساس منطق نیست.

رضایی در پاسخ به سئوالی در مورد شرکت و یا عدم شرکت در انتخابات گفت: رایزنی های من با نخبگان و خواص انجام شده است و در حال رایزنی با توده مردم هستم؛ اگر مردم بخواهند می آیم.

 

ائتلاف 1+2 بر اساس منطق نیست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس در پاسخ به اینکه "آیا به ائتلاف 1+2 می پیوندد یا خیر" گفت: با این ساز و کار خیر؛ ائتلاف باید بر اساس یک منطق باشد، یک تعداد 300 یا 400 نفری از نخبگان بنشینند برنامه های افراد را ببینند و نمره دهند، اینکه 2 یا 3 نفر رأی دهند، منطقی نیست.

وی ادامه داد: اگر قبل از انتخابات، این ائتلاف بر اساس منطق شکل بگیرد، مؤثر و کارآمد است.

 

نمره هاشمی رفسنجانی "از چند به پایین"!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس در پاسخ به سئوال "به عملکرد آقای هاشمی پس از انتخابات چه نمره ای می دهید" اظهار داشت: بارها به این پرسش ها پاسخ داده ام.

رضایی در پاسخ به "از نمره چند به بالا می دهید"؟ گفت: بگویید از چند به پایین می دهم.

وی درمورد انتخابات سال 88 و مواضع هاشمی رفسنجانی افزود: همان طور که قبلاً هم در رسانه ها اعلام کردیم، مواضع آقای رفسنجانی را در انتخابات سال 88 و بعد از آن قبول نکرده و به آن نمره منفی می دهیم.

 

تمام انتخابات برگزار شده در کشور آزاد بوده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح موضوع انتخابات آزاد نیز گفت: در سالهای بعد از انقلاب اسلامی، تمام انتخابات برگزار شده در کشور به صورت آزاد بوده و همه کسانی که درصدد القای عدم آزاد بودن انتخابات هستند، می خواهند انتخابات را به شورش کشیده و آن را باطل و ضعیف نشان دهند.

رضایی پیرامون احزاب شرکت کننده در انتخابات نیز تأکید کرد: طبق پیش بینی های انجام شده، در انتخابات سال آینده عمدتاً اصولگراها ورود پیدا کرده و دارای اکثریت کاندیداها هستند.

وی همچنین در مورد دسیسه های دشمنان خارجی و استکبار جهانی در جبهه تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آنها خیال خام براندازی نظام سیاسی الهی جمهوری اسلامی ایران را در سر می پرورانند و همواره بر مبانی تنش زا و بر پایه اصول امریکایی صهیونیستی گام های بی ثمری را در راه دشمنی و خصومت خود با انقلاب جهانی کشورمان ادامه می دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: مردم غیور ایران با بصیرت و بینش سیاسی و دینی بسیار بالای خود، انشاءالله حضور بسیار گسترده ای در انتخابات سال 92خواهند داشت و به بهترین و اصلح ترین فرد رأی می دهند.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محسن قوامي پور
|
-
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
0
3
ارزش دکتر انقدر بالا هست که امام(ره) در ان لحظات حساس جنگ تحميلي با توجه به شناخت و اعتمادي که از ايشان داشت ان را به عنوان فرمانده ي جنگ معرفي کرد