دکتر رضایی در جشن هفته وحدت در گرگان :
کد خبر: ۱۸۱|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه، در مملکتی که با نام اسلام مزین شده است، نباید مردم در سختی زندگی کنند عنوان کرد: باید سیاست قوی در برابر تحریمها داشته باشیم.
سیاست قوی برابر تحریمها داشته باشیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از مهر، محسن رضایی یکشنبه شب در جشن هفته وحدت در امامزاده عبدالله گرگان افزود: ما به نام رسول خدا، ادعای اسلام می کنیم، در حالی که همسایه مان گرسنه است و در مملکتی که نام اسلام را به خود گرفته است، چرا مردم باید در سختی زندگی کنند و چرا هزار تومان امروز با 300 تومان دیروز برابر می شود.

وی عنوان کرد: اسلام دین بزرگی است که باعث بالا بردن مقام مسلمانان شده و همچنین مسئولیت آنان را سنگین کرده است.

رضایی افزود: اکنون مسلمانان الگوی عالمیان قرار گرفته اند ولی متاسفانه با اسلام فاصله گرفته ایم، چرا که اگر فاصله نداشتیم نباید در کشور خودمان فقیر، معتاد و بیکار می داشتیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مسئله تحریم گفت: چرا باید انتظار داشته باشیم تحریم نشویم و رقیب نداشته باشیم و از رقیب و دشمن انتظاری جز این نیست که ما را در سختی قرار دهد و در مقابل آنان باید سیاست قوی داشته باشیم و باید سر پای خودمان بایستیم.

وی افزود: اگر در زمان جنگ پنج استان را آزاد نمی کردیم و می گفتیم چاره ای جز این نیست، آیا کسی قبول نمی کرد، چرا که ما طی 200 سال بسیاری از مناطق کشورمان را از دست داده ایم و خاک و سرزمین مان را تکه تکه کردند و امروز بسیاری از ممالکی همچون بحرین  زمانی متعلق به ایران بوده اند.

وی ابراز کرد: نباید بگذاریم فشارهای دشمن سبب شادی آنان شوند  و خوشحال باشند که تحریم هایشان اثر کرده است.

ارسال نظر