کد خبر: ۲۰۸|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد یاسوج شد و در ابتدای برنامه‌های خود برای ادای احترام بر مزار آیت‌الله ملک‌حسینی حضور یافت.
محسن رضایی وارد یاسوج شد / حضور بر مزار آیت‌الله ملک‌حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی به نقل از خبرگزاری ها، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام لحظاتی پیش وارد شهر یاسوج شد و در ابتدای ورود خود به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای ادای احترام بر مزار آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در این استان که چندی پیش به دیار ابدی شتافت حضور یافت.

دکتر رضایی در کنار مقبره آیت الله ملک حسینی افزود: ایشان در شجاعت، اخلاق، فقه، انقلابی بودن و اخلاص زبانزد بودند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  بیان کرد: آیت الله ملک حسینی مرجع تقلید واقعی بود اما چون لرها بی ادعا هستند، هیچگاه ایشان ادعای مرجعیت نکردند در حالیکه آن فقیه مجاهد مرجع بزرگ و پایگاه دینی و علمی مردم زاگرس نشین بودند.

وی اظهار داشت: حیف شد که در این سفر، بزرگ ما آیت الله العظمی ملک حسینی در میان ما نیست اما راه و یاد او در بین ما همیشه زنده است.

دکتر رضایی گفت: بر مقبره اش سوگند یاد می کنیم که غیرت و وفاداری زاگرس نشینان را حفظ کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: زاگرس نشینان همیشه به ایران اسلامی وفادار بوده اند و ما همیشه وفاداریمان را به ائمه اطهار و فرزندان بزرگوارشان نشان داده ایم.

 

مسئولان با اختلافات برمشکلات مردم نیفزایند/1+5حرف جدی برای گفتن ندارد

 

 

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در خصوص مذاکرات آینده گروه1+5 در جمع خبرنگاران گفت: اعضای 1+5  دارند وقت کشی می کنند و حرف جدی برای زدن ندارند.

دکتر رضایی در پاسخ به خبرنگار مهر در خصوص اتفاقات جلسه استیضاح وزیر کار در مجلس گفت: همه ما باید آرامش را حفظ کنیم و در این شرایط که به مردم سختی می گذرد بر مشکلات مردم اضافه نکنیم.

وی بیان کرد: حفظ آرامش جامعه ضروری است و همه ما موظف به حفظ آرامش در جامعه هستیم.

ارسال نظر
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسين
|
-
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
0
0
سلام دكترمردم چهارمحال و بختياري خصوصا شهركرد همچنان چشم انتظار شما هستند